Sunday, September 30, 2012

I got surprise!!!

29 till 30 september 2012...
surpriseeeeeeeeeee!!!guess what???my tunang datang sini...ok2 jom story...
semalam aku mg la ngan die dalam kul 8 lebih gitu..msg mcm biasa la...tetibe aku perasaan die reply lambat je dari biasa...(sebab tgh driving on the way to come here...adalah amat bahaya ape yang die buat)...sekali...dua kali..ish masuk kali ke3 takleh blah dah ni...asal lambat je die reply...aku pk die mesti ngantuk...takpun  tgh khusyuk tgk berita...aku tanya nape lambat je reply...katanya line teruk...masuk akal jgk reason die..padahal tgk driving...yela before this pun pernah je die reply lambat sbb line is very bad...bila call pun suara putus2...
dalam sibuk2 msg 2 aku suh die g makan...die kata kenyang lagi petang 2 die dah makan...aku plak dah lapar...biasanya kitorang makan sama2 walaupun jauh...dah die suh aku makan dulu aku pun makan la...dah kul 9 masa 2...dah siap makan2...jam kul 9.30 dah...aku tggu2 lagi...pas 2 aku call la...tak berjawab...ish..mana mamat ni pegi...banyak kali aku call..dua2 henpon aku call..tak berjawab...(rupanya die dah nak sampai sini)ni betul2 buat aku hilang sabar..aku msg die ''mana awk pegi???tido ke pengsan?''...biasanya walaupun die tido dan letih yang amat sangat die akan jawab jgk call lepas 3 4 kali try...kali ni macam suspen lak aku...bukan ape...kali ni aku tak caya die dah tido...hati ni konpiden jek...walaupun dah msg aku tetap gak call die..sampai la kul 10...aku benti...aku dgr bunyi kete macam kete die kat bawah umah ni...tapi on that time aku tak syak ape2 sampai laa.........
sampai la lepas aku letak 2 die call...aku dah agak dah die tak tido..sambil jawab tpon aku intai tingkap ruang tamu...pas 2 tingkap bilik aku nak tgk die..sbb die kata ''syg sy pengsan ni kat bawah umah awk''...ahhahahaha..aku terus masuk bilik housemate sebelah dan tarrrraaaaaaa...aku nampak kete die...kan betul bunyi kete 2 kete die...aku menjerit laaaaaa...aku suh die tgk aku kat tingkat bilik 2...die pun ckp ''ala kantoi la plak''...hahahahahahahah...
die suh aku siap2 sbb nak tgk wayang...yela masa awal2 msg 2 die ada tanya aku bila aku nak belanja die tgk wayang cite antu kapcai..aku ckp kalo die balik leh la aku belanja...ni tak balik mcm mana nak belanja kan...akhirnyeeeeeee...surprise tuk aku...die balik...tak sangka tunang aku sangat sweet...dulu masa die nak balik amik kete die nak wat surprise jgk tapi tak jadi sbb die takut aku dah tido...kali ni die buat jgk sbb die sampai awl...
sebelum nak siap 2 aku melompat keriangan dan teruja terharu...hepi giler..sampai aku tak tau nak wat ape...berbunga sangat hati..rindu kat die...sambil siap sambil senyum..dan masa entry ni ditulis pun aku masih senyum bila teringt hal semalam...tak sangka...romantik jgk tunang aku...lepas je dari 2 die asyik tanya surprise tak sayang...aku tak tau nak ckp mcm mana betapa terharunya aku...
I GOT SURPRISE!!!!!!

2 comments:

  1. Best jugak dapat suprise kan,.. plus dari tunang. Best3.

    ReplyDelete
  2. betul 2 YY...tak sabar nak tunggu surprise tuk besday next 3 weeks ni..whats going happen on that day...

    ReplyDelete