Friday, September 14, 2012

Raya 2012

raya dah nak sampai penghujungnye dah..lagi 3 hari je...baru ni la aku teringat nak update cite pasal raya...actually banyak cite yang nak story mory kat sini since last week...tapi ketidak adaan mood on that time membuatkan sumenye bantut...sedangkan mcm biasa la kat opis aku tak de keje...atau lebih sesuai tak bape nak ade keje la..kang kalo kata takde keje 2 macam melampau la plak kan...
pasal raya ni tanak cite banyak...cuma nak post gambar je...what happen on the 1st raya...2je la yang ada pun gambarnye...tak macam tahun2 lepas sakan bergambar...bagi aku tahun ni agak sibuk sikit sebagai tante...sebab ada ank buah aku yang kecik lagi without his mother...so aku la maknye on that time...lebih kurang 3 4 hari...yang baiknye nasib die tak tido ngan aku...sebab...last month masa merdeka die tido ngan aku...tapi aku lak yang tak lena...sbb kejap2 die sedar merengek...nak kene suap susu sentiasa...sabo je la...at the end aku anta masuk bagi kak ipar aku...2 la gamaknye kan kalo ada anak nati...tak leh nak tido malam...huhuhuhu...ok2...dah tersasar jauh dah ni...jom layan gambar raya tuk tahun ni...









pada hari raya 2 kitorang sume dapat duit raya sama rata...RM500 setiap seorang...along plak dapat RM1500...tuk die ank dan isteri die...anak buah aku pagi 2 ketawa tak benti...bukan sebab die dapat duit raya RM500...die tak tau pape pun...agaknye die pun blur ape ntah sampul yang atok ye bagi...tgk pic atas ni...nak dapat duit raya pun die ketawa jugak...sebelum 2 die ketawa sakan sebab tgk  kitorang sume take turn nak salam mak ayah...budak2 yang tak tau pape...benda mcm 2 pun leh wat die ketawa bagai nak rak...yang kitorang lak ketawa sebab tgk die ketawa...actually bukan senang nak tgk die ketawa mcm 2...sebab 2 la kitorang hepi...pada masa yang sama aku pk tahun depan aku dapat tak mcm ni lagi...atau masa 2 aku ada kat tempat lain... 

No comments:

Post a Comment