Saturday, September 1, 2012

Beraya bersama family,bakal ipar dan mertua

semalam...penghujung ogos...merdeka...aku ngan family p beraya umah kakak ejoy...plan ni dah buat lama dah...alhamdulillah akhirnye jadi jugak...malam 31 ogos 2 kitorang sume berkumpul umah along...sebab kak ipar aku pun ikut sama...
sampai umah diorang dekat kul 3 jugak la...nasib dah makan siap2 kat umah along pagi 2...tak la nak merasa kebulur sangat kan...tapi banyak gak makan kat umah ejoy...nasi impit...laksam...rendang...sementara tunggu akak ejoy siapkan ape yang patut kitorang bedal kueh raya dulu...
ejoy???takde...outstation...sedih sangat...lum lagi merasa beraya sama2 ngan die...akak die cakap aku kene la paham keje die...yela..paham sangat la kan...sebagai ganti ayah ejoy dari pahang turun sini...alhamdulillah sumenye berjalan lancar...sembang2..makan...sembang2 lagi...kul 3 kitorang gerak balik..sebab mak dan ayah balik perak...aku plak balik KL anta kak ipar aku dulu...pas 2 baru balik umah...penat jugak la...habis masa dalam kete jek..sebab agak jauh jgk la dari KL nak ke umah die...2 je la...

p/s : sebenarnye aku bosan sangat kat umah ni tak tau nak wat ape...tak tau nak g mana...2 yang aku update entry ni...tapi takde mood plak nak teruskan cite...so dapat yang pendek je la...

No comments:

Post a Comment