Wednesday, September 26, 2012

ehhh...ada jugak yang....


sebelum ni takde idea nak tulis...tapi bila dah ada idea datang bergolek2 kemalasan plak yang melanda...malas nak typing...hehehehe...tapi takpe...sementara aku tak de keje kat opis...walhal hakikatnye datang opis punch in dan out jek...apela nasib...
firstly aku nak mintak maaf kat deme2 yang dok komen kat blog aku ni tapi aku lambat bebeno yang teramat sangat reply korang nye komen...actually bukan tanak reply...atau sengaja melambatkan reply...selama aku ada blog ni yang aku tau aku ada followers yang tak bape kerat 2...tapi setahu aku jugak la takde pun selama aku berblogging ni diorang mengomen ape saje...so aku budget on that time mmg takde sape yg komen dan interested to read my blog...dan sehingga hari ni baru aku sedar ada gak hamba ALLAH yang bukan dari kalangan followers aku yang komen entry aku...dan sehingga hari ni jugak la aku tau ada rupanya pembaca yang rajin membaca blog aku yang ntah pape ni...dan pembaca 2 kadang2 bukan dari followers aku pun...
well aku tau blog aku more to personal thing yang aku story...sekadar bercerita ape yang dialami...tuk dikongsikan...kadang2 pengalaman kite sama ngan org lain...pada asalnye aku tak kesah pun kalo takde sape yang baca blog aku...sbb aku tak pernah plak nak publish to orang luar ''eh ko aku ada blog''...atau ''rajin2 la baca blog aku''...kalo ada yang menanya pun aku kadang2 cakap ''cari la sendiri''...atau ''ala blog aku biasa2 jek''...sbb aku bukan buat blog tuk buat duit...pernah gak terlintas...tapi aku rasa macam aku jual plak cite aku...huhuhu...so pada sape2 yang baca blog aku thanks...at least aku tau masih ada org yang amik tau pasal aku...yang komen pun thanks jugak...sori kalo aku balas lambat giler tahap siput jalan...lepas ni akan aku selalu tgk ruangan komen ada ke tak yang mengomen...

No comments:

Post a Comment