Monday, October 1, 2012

kan dah kene sekolah

bukan nak cite pasal pegi sekolah ke...kene paksa ke sekolah ke...atau dah tiba masa tuk sekolah ke...bukan2...perumpamaan je 2...
actually aku teragak2 jgk nak update pasal ni before this...tapi disebabkan dah terlalu melampau terpaksa la jugak update...sharing is caring...share ngan sume org...so at least tau la ape tindakan yang patut dilakukan...
rasanya sume org pernah kene kacau...ni bukan kes panggilan hangit hot fm ye nak kenekan org tak berakal tak kira tempat tak kira keadaan dan tak kira betapa seriusnye topik yang dikenekan 2...huh!!!
sejak dua 3 bulan ni aku kerap nau kene kacau ngan no yang tak dikenali...bukan makhluk2 halus...ni dah tahap setan nir rajim dah ni...degil nak mampus tapi tak mampus2...maap la yek bahasa dah kasar dah tak melambangkan ape2 lagi dah sebab hangin bebeno ni...
at first aku tak bape amik peduli..dimana sepatutnye aku teruskan dengan tak amik peduli...boleh plak die SMS aku ngan tak bagi salam takde intro pape terus ''boleh ke???''...apekah yang boleh???aku ignore...but...for the next SMS die send ''boleh ke sarah???''...ha aku amik peduli bila die mention nama aku...aku tanya la ''boleh ape''...sampai situ je aku ingat...pas 2 die reply tapi aku tak ingat ape bendanya...cuma aku ingt ape yg die reply 2 buat aku marah tahap hellboy dah...aku maki2...senyap seketika...
cite nye tak benti kat situ jek...pas 2 die SMS lagi..bukan esok bukan lusa...amik tempoh agak lama juga...aku pun tak tau ape yg die suke sangat tanya boleh ke tak...aku dah geram sangat aku mengadu la kat tunang yang tercinta...tunang kata tak yah layan...ok tak layan...pas 2 dapat lagi...dah tak layan pun dapat jgk 2...bagitau lagi tunang..sudahnya tunang mintak no org 2...tunang call...die angkat tapi senyap..pandai plak...pas 2 letak..angkat senyap letak...B.O.D.O.H!!!sebab die dengar suara laki...
lepas dari 2 senyap sampai la hari ni...pagi tadi kul 5.36am die tulis I love U...aku bangun tido dah siap2 p keje baru aku baca...aku tak bagitau lagi tunang sbb kang aku lak yang eksiden tgh nak g keje...hati dah panas masa 2...sampai opis jek terus report...tau tunang aku kata ape???die kata ''otak die''...hahahhaha...actually tunang aku tak suke org kacau aku...no no no..bukan aku...errr die tak suke org kacau hubungan die ngan aku..ha baru betul..sbb die tak kacau org nape org kacau die...oleh kerana dah tak tahan tunang call no 2...dan sama je berlaku...pas 2 boleh plak diorang berbalas2 SMS...tunang tak terus marah...tunang berbudi bahasa sikit..yela kan nak sekolahkan org...tunang tanya la dah tunang ke dah kawin ke...mcm mana kalo org kacau tunang or isteri marah ke tak...dak 2 jawab marah la...tapi die kata die akan siasat nape org 2 kacau bini die...ok2..pandai lak ko berkata2 ye...so skrg ni ko kacau tunang org..dan tunang org 2 sedang siasat la...B.O.D.O.H!!!2kali bodoh dah...tunang cakap kalo kacau aku lagi die takkan teragak2 buat report...tau pun cuak...teknologi moden...dunia dah maju..ko je mundur...die kata ''hang takyah la report2...aku dapat no sarah ni dari awie''..wah suke hati die je mention nama org...ok terima kasih ye...aku pun call la sume awie yang aku kenal...actually dua org je...ex BF aku dan classmate aku masa degree...dah diorang pun kata takde...gerammmmmmmmnye..sape la mangkuk ayun yang jual no tipon aku 2...kalo la betul takyah la buat mcm 2...aku ada hutang ape ngan korang???
org zaman skrg ni otak letak kat lutut gamaknye...udah2 la..aku dah jadi tunang org...tak mati la aku ni kalo tak kawan ngan org macam ko...ntah pape jek...

2 comments: