Wednesday, October 10, 2012

kelapangan yang sedia ada

tanak tulis pepanjang...tgk gambar je dah la...kan gambar mampu memberi seribu satu makna...gambar2 ni sume time aku takde keje...time bosan...time tak tau nak wat ape...time sedih...sume perasaan ada masa 2 so terhasil la gambar2 ni sume...jommmm...




ok 3 pic yang kat atas ni sume aku dah send bg kat tunang aku...die so hepi sbb die tak de masa nak buat sume 2...atau hset die tak leh edit picture...aku pun tak tau...so die kata ''cantik2 sayang..lagi?''...hahahah...nak lagi tunggu la bila aku ada masa nak wat...actually edit pakai hp ni tak banyak yang leh buat...balik2 benda yang sama je ada...so takpe la...dan pic yang kat bawah ni aku lum send lagi kat tunang sampai la skrg ni...tertunggu2 jgk bila la aku nak send...ikut mood la nati mcm mana...





No comments:

Post a Comment