Wednesday, October 17, 2012

saman

hari ni rabu...ala sume org tau hari ni rabu...takyah bagi tau pun takpe...ala aku saje je nak bagitau..sbb aku bosan...takde mende nak buat...dah nak tgh hari...
dah lama aku tak update blog...hair2 aku bukak...cuma aku tak tau nak cite pasal ape...at 1st nak cite pasal aku jadi babysitter tapi usb cable hp tertinggal kat umah along...so alamatnye nati2 je la aku cite...tunggu dah basi sikit..sbb ada few gambar nak tunjuk...baru meriah sikit citenye...bosan la cite tapi takde ape nak tengok as reference...wah dah macam buat thesis plak nak ada reference segala bagai...
actually nak cite pasal saman...bukan la kene saman...tapi nyaris2 nak kene saman...pagi tadi g area damansara height ngan opismate...bukan takleh g sorang...area sana susah nak parking so terpaksa la ajak tuk standby dalam kete...teman berborak pun ok jgk...pegi mmg kejap giler la...sbb dekat je...rasa dekat sbb dah tau jalan...cuma tak bape konfiden sangat je tadi...nasib betul...
pegi sana 2 nak collect cheque...commission jual unit kat st mary...70k 2...banyak giler...pakcik kayo...sbb ape pakcik kayo...sbb duit company...sbb ape pakcik sbb boss aku laki jepun dah tua...pakcik la kan...hahahahah...bila sampai sana parking kat tepi jalan jek...sbb parking tuk menara millenium 2 bukan main jauhhhhhhhhhhhhh ke bawah duli 2...giler kalo jalan ni mau tonggek dibuatnye nak daki bukit...so better tepi jalan...sbb opis nye aku pun dah tau...coz hari selasa lepas 1st time aku pegi...so ni 2nd time dah tau la nak masuk kat mana...naik lift yang mana...jmp sape...cakap ape...blah blah blah...settle...5minit je...
masa aku nak turun 2...ok dah turun lift dan dah kuar lift...aku call agent pasal nak reconfirmkan appointment esok...dari kejauhan ni aku dah nampak dah polis tgh saman kete2 yang dok parking tepi jalan...termasuk la kete aku...bukan polis trafik tapi org perbandaran la ni...kan diorang dah ada kuasa veto tuk saman2 ni...aku selamba je jalan sambil cakap dalam tpon ngan agent 2...speaking...sambil2 2 aku intai la jugak kete aku ada ke kertas saman 2...tengok punye tengok macam takde...tapi tak konfiden lagi...eh takkan kene saman kot sbb ada kawan aku dalam kete jadi penunggu...hahahahha...aku pun lalu la belakang org 2...die pun tgk je aku sbb aku speaking..pas 2 aku buat selamba jek...masa 2 die tengah saman kete depan kete aku myvi...die ingat 2 kete aku...tapi aku buat bodoh jek...die tengok sampai la aku masuk kete pun die tengok lagi...hahahaha...nasib tak kene saman sebab ada kawan aku...kawan aku plak try to call aku tapi tak dapat sbb aku tgh engaged...pas 2 ape lagi..terus blah je la...fuhhhhh..nasib tak kene saman kan...

No comments:

Post a Comment