Tuesday, October 30, 2012

She gone finally

dah seminggu berlalu farewell 2..baru hari ni aku nak update...cite dah basi...tapi masih segar dalam ingatan...cewah...mood masih sedih dan masih nak biasakan diri bila mengadap depan owh seorang lelaki rupanya...biasanya perempuan...sudah tukar kah???
no laaaaa...my best ever superior gone at last...she going back to japan...need to settle few thing regarding family matters...katanya la...or maybe dah tak tahan keje kat sini...sume keje kene buat...mau tak mati...and she getting old...dah 42...but still single...aku ingatkan baru 30++...ape la...
lusa die dah terbang ke japan...last day kat sini khamis minggu lepas...sedih2...dan hari ni 1st day aku...semalam MC banyak sangat makan daging korban...heheheh..pening kepala...patutnye darah tinggi...tapi g klinik semalam DR kata tekanan darah rendah...sudah dibagi nye ubat tambah darah...tengok je la ubat 2 sampai basi...heheheheh...
hari ni dan sampai bila2 rasanya aku tak kan banyak cakap as usual kot...yela penggantinye lelaki...even his very fluent speaking melayu tapi aku  nak cakap ape ngan die???nak gosip pun rasa segan megan lak...huhuhu...nak mengumpat rasa lagi la tak patut... secretary bos kot...inagaki dulu secretary boss jugak tapi ngumpat tetap ngumpat...sape kata boss tak wat salah...sebab die boss dan ni company die je yang membuatkan ''eh boss betul tak salah''...errrr tak patut tak patut...hahahahah...ok la...tanak cakap banyak...jom layan beberapa gambar last week masa farewell inagaki...sedih tapi makan tetap makan bergambar tetap bergambar...

kitorang makan kfc on that day...baju purple ni bini boss...

 boss dan inagaki...tak nyabor nak bukak hadiahnye...

 betapa terkejut agkanye muka die 2 ngan ape yang tertulis kat gelas 2...

yang belakang inagaki 2 la pengganti die...negishi..boleh cakap melayu...yang indian 2 our new driver...dan yang rendah macam pakcik ni steven...new HR...haisshhh tak tau la nak cakap pasal steven ni...huhuhu...hari 2 diorang pun diraikan la...new staff...


 

 dalam kenangan...inagaki akemi...die superior paling best that i have...sporting giler tahap cipan tenuk sume la...sume la share ngan die...tapi yang tak leh blah boss pun die berani marah...hahahahaha...lucu2...ada pape pasal org buli aku masa aku dalam probationary period 2 die la back up siap bagitau boss lagi...fuhhhhh...terbaik kan...skrg ni mana nak dapat...sendiri hidup la aku ni...buli la korang...aku cuma mampu mengadu dari jauh je inagaki oiiii...

p/s : banyak lagi gambar...sat g muak plak...


No comments:

Post a Comment