Sunday, October 21, 2012

besday saya dan...

hari ni besday aku...hepi besday to me...en tunang baru je lepas wish...tapi die takde sama2 ngan aku skrg ni...takpe la...esok die balik semata2 tuk celebrate ngan aku...hari ni die tak balik sbb die kata tak larat penat keje...esok pun die keje...kalo tak larat pun tak pe...at least die dah wish...
masa die call tadi belum lagi kul 12...hehehe..die tanya jam aku dah kul 12 ke lum...dan die jgk tanya nape aku ceria je mlm ni...mesti la ceria sbb hari ni kan besday aku...en tunang senang hati dgr aku ceria je...die wish hepi besday...die cakap die sentiasa dan tetap akan sayang aku sampai bila2...dan hanya aku segala2nya tuk die...siyesly sedihhh..kite nangis...dan die kata hari ni besday aku so die tanak aku sedih2...huhuhu...sedih la sayang...dan die kata lagi (banyaknye die kata...huhuhu...ape leh buat..dah die call of cos la banyak katan2nye kan...) tahun ni dan hari ni aku celebrate besday sebagai tunang die...cuma sekali ni je...tahun2 lain dah takde dah...dan tahun depan celebrate besday sebagai isteri die...sweet kan???2 la yang membuatkan aku bertambah sedih...
die skrg ni ada kat lumut...makan c food...kawan2 die belanja...so die tak balik lagi...kat sana dah la line maxis takde...so masa sampai tadi die pakai hp kawan die bgtau die dah sampai kedai makan 2...dan tuk wish besday aku die masuk kete semata2 nak dapatkan line...he so sweet...
hari ni besday aku...so hari ni jugak la die tunggu selama ni tuk wish dan celebrate sebagai tunang aku...katanya la kan...sbb die nak jadi org pertama wish...die tanak walaupun jadi yang kedua...dan bagi aku tak kesah la die yang keberapa...tapi at least die wish...dan ape pun die tetap yang pertama tuk aku...
sangat tak sabar nak tunggu siang malam hari esoknye...sbb nak dapat kek...leh tiup lilin...agak2 la kan die buat surprise ke tak ek...hehehehe...dan ada hadiah ke???

p/s : nawaitu nak mintak kasut la sebagai hadiah...hehehehe...

No comments:

Post a Comment