Tuesday, June 12, 2012

tanggungjawab

selamat pagi sume...sume???macam la ada readers kat blog ni...walaupun tau memang ada readers walaupun sorang tetap jugak pembaca namanya kan kan kan...dah kul 11 dah...baru aku sempat nak update...hari ni ada keje sikit kat facebook..sembang sumbang mambang ngan membe...hahaha...
u alls tau tak...ejoy ni tunang aku ni...orgnye bertanggungjawab...sebab ape aku ckp mcm 2...sbb semalam aku ckp kat die...actually mesej jek...aku suh die belikan lauk2 tuk aku esok...lauk means bahan mentah la kat pasar...esok hari rabu sec 7 ada pasar...guest what he say???ok..small matter...hahahah...aku ingtkan tak ok ke ape ke kan...die kata 2 mmg dah tanggungjawab die bila aku kata sorry susahkan die lak...
tanggungjawab kan sayang...bagus2...sbb ape aku suh die belikan lauk??salah satu sebab utama adalah dah takde sen sebab bulan ni sesak sikit...eh bukan...sesak banyak..sbb aku habis beratus tuk treatment telinga aku...g pun gaji bulan lepas aku tak dapat full sebab kan aku nak resign then aku take unpaid leave hari2 terakhir 2...so 2 la...yang keduanya sebab dah lama tak masak...dapur umah berasap tapi tangan org lain la...so kali ni tangan aku lak...yang ketiga dah lama tak masak tuk ejoy...siyesly rindu masa masakkan tuk die dulu...die balik keje terus singgah tuk makan...skrg ni takde...tak tau la sbb ape...bukan sebab masing2 bz...aku pun tak tau sebab ape dah takde dah sume 2 dulu...takpe la...t dah kawin sampai pengsan pun aku leh masakkan tuk ejoy kan...hahahah...
so since jadi tunang ni ejoy more to responsibilities la...actually before that die dah jadi bertanggungjawab tapi lepas tunang ni lebih lagi la...lebih lagi dari yang sebelum2 ni...bagus la 2 dah praktis...senang hidup aku...hehehehe....

No comments:

Post a Comment