Friday, June 1, 2012

my niece

tak pasan plak hari ni dah 1st june 2012...cepat kan masa berlalu...so berukband pun dah hidup balik...so leh la on9 anytime anywhere...heheheheh...tak la bosan kat umah seperti sebelum2 ni...gpun sekarang ni jarang nak kuar dating so dok umah on9 saje la...2 je yang mampu...
sebelum2 ni aku dah share kan pic aku tunang...so hari ni nak sharekan pic anak buah aku...yang satu2nye...buat masa ni satu je la dulu...sume org cayang kat muhammad safiuddin ni...sebab cucu sulung...laki lak 2...


cian nye ank buah cikngah...berlenggeng sebab tetibe umah takde elektrik...

so aku dapat upload 1pic je coz line beruk slow giler2...jadi la kan...dari takde...gpun bosan malam2 minggu ni...dok umah je...nak hang out esok ejoy keje lak...hurm...nak buat ape pun tak tau...nak tgk tv kul 10 nati baru ada cite best...ok2...perot dah lapar...pape pun kene dinner dulu...t ada idea nak tulis ape baru aku update...hehehehehe...

No comments:

Post a Comment