Friday, June 29, 2012

sebulan sudah

alhamdulillah dah sebulan dah aku bergelar tunangan org...pejam celik sekejap je masa berlalu...tapi tuk pejam celik menjadi tunangan org ni sangat lambat masa berlalu...siyesly...sebelum menjengah ke angka sebulan 2 aku menghitung hari...sampai terdetik lambatnye nak sebulan...now dah pun sebulan...bukan hari ni la...2hari lepas...27 june 2012...
hari rabu...kat status fb aku on that day aku tulis dah sebulan pun ejoy takde disisi aku sebagai tunang die dan tunang aku...tapi tak sangka on the same day gak die balik dari johor tuk jmp aku yg on that time getting fever...batuk2...die ajak jmp...die tny larat ke tak...tuk jmp tunang tersayang ketepikan soal sakit dan tak larat...aku cakap aku nak g klinik dulu pape pun...see...my fiancee tersangat la baik dan prihatin...die datang terus bawak aku p klinik...so aku dpt la mc tuk esok (semalam) nye 2...oleh kerana dapat mc die pun bawak aku makan jauh skit dari biasa kat area2 damansara...tapi kedai 2 aku lak yg suggestkan...hahahah...
siyesly makanan not bad...cuma dari segi masa sangat la lembap...lambat giler anta makanan...sabooooo je la...aku ckp kat ejoy yg hari ni kitorang dah sebulan..die kata kalo ikutkan semalam dah sebulan dah...ok tunang aku sangat skema dari segi masa...hahahah...aku ingtkan die tak ingat...die kata nak tgk aku ingat ke tak...ok sayang..2 jawapan selamat awak macam sebelum2 ni jgk...dah tau sgt tektik dan teknik die 2...ape leh buat...ye kan aje la...dan hari kami dah sebulan jadi tunang2 ni kami jalani ngan penuh romantika...perhhhhhhhhhh...sila jangan rasa nak muntah ye...sebab tunang aku ni memang manja tersangat la orgnyeeeee...dah tak leh nak bendung lagi dah...malah aku punye manja pun dah tertutup ngan die punye manja...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment