Sunday, June 17, 2012

risau...rindu...

sepatutnye entry ni aku tulis malam tadi...tapi oleh kerana syok sangat dok melayan resident evil so aku decide tuk tulis hari ni...sebab pas tgk 2 aku tak ngantuk tapi malas plak yang datang...so sebelum aku nak tido ni aku update la dulu...baru bangun 2jam dah nak tido balik...sebab semalam aku tak leh tido memikirkan tunang aku yg tak sihat kat sana 2...jauh 2...aku takut aku tak sedar kalo die call atau mesej sebab 2 aku tido lambat malam tadi...dekat kul 4 jugak la...
dan kejap2 terjaga...pepagi tadi dah ujan lebat kat sini...aku sedar kul 7 lebih...ingatkan tunang dah g keje lupa nak mesej ke ape...sedar lagi kul 8 lebih sah ni tunang mesti tak sedar sbb die tak sihat...aku kejutkan die...betul la die tak sedar langsung...walaupun sakit kepala je tapi sebenarnye die migrain...so 2 buat aku risau bila die cakap sampai tangkap mata...ok memang sakit...aku try nak tido balik pun tak jadi...kejap2 die mesej...along pun call...last2 aku bangun...so skrg ni aku rasa mengantuk balik...
aku harap hari ni tunang aku balik la sini..biar aku je jaga..kat sana takde sape jaga die...at least kat sini kalo pape hal dekat je ngan aku...siyesly aku risau sangat...call pun tak jawab...macam mana la keadaan die...dah makan ke belum tgh hari ni...boleh ke aku nak tido dalam keadaan risau macam ni...kalo tak tido aku lak yg sakit kepala...memang tgh sakit kepala coz tak cukup tido...adoi aiiiii...
ok la...tido kejap...t bangun nak p basuh kete...alhamdulillah...walaupun aku baru je lepas call die dan masih tak jawab sampai mak tiri mak angkat die plak yang jawab kata panggilan tak dijawab...tunang aku anta mesej bagitau ''syg,tgh keje''...aku tau die sangat bz...tapi aku risaukan die...and i said i'm sorry dear...sy risaukan awk...so leh la tido ngn nyenyak sejam dua...fuhhhh...

No comments:

Post a Comment