Sunday, June 3, 2012

keje baru

esok dah isnin...esok jugak lah aku start keje tempat baru...ish takde semangat betul la...apesal la jadi macam ni last minit ni...mungkin sebab kene bangun awal dan pegi keje awal dari biasa...keje lama dulu agak dekat jugak la...so aku g keje paling lewat pun kul 8...dan paling lewat sampai pun seminit dua nak kul 9...tempat keje baru ni paling awal dan lagi awal aku kene kuar mau kul 7...dan paling lewat sampai pun tak tau la...esok baru tau...ok...kerana keje baru ni aku akan kurang tido...coz mungkin 12 jam akan menghabiskan masa tiap2 hari...2 pun kalo kul 7pg kuar 7mlm sampai umah...gilerrrrrrr...nampak gaya membesar dalam kete la aku ni...
agak2 macam mana la penerimaan aku kat tempat keje ni ek...ermmm...think positif...kalo diorang sombong pun ape aku boleh buat...diorang keje lebih lama...aku esok baru 1st day...diorang gaji lagi besar dari aku...aku baru bape...ok...dah nak kul 9 masa tulis entry ni...hp pun senyap jek...dah  tido ke ape ejoy ni...
hari ni p wedding ex housemate masa belajar dulu...satu2 kawan aku kawin...aku bakal menyusul...tapi lambat lagi la...tahun depan insyaALLAH...heheheh...nak kenalkan ejoy ngan diorang...ejoy lak malu2 kambing...ish...kat situ tadi jumpe la jugak pasangan tunang2 dan suami isteri dan kapel2 member2 belajar dulu...mostly yang satu kelas la...yang paling penting sumenye sealiran...semoga berbahagia la diorang sume...
ok la...nak kene tido awal malam ni...so esok macam mana sekalipun kene semangat jugak g keje...tgk la ape jadi esok 1st day...kot kene buli ke tak kan...huhuhuh...gosok baju dulu...then...tido...perot pun dah kenyang...elok sangat la ni nak layan mata...

No comments:

Post a Comment