Monday, June 18, 2012

i really need someone

masa aku tulis entry ni pikiran aku otak aku cukup serabut...macam2 hal hari ni...aku tak tau aku patut tulis ke tak...tapi 2 la...cuma ngan writing je aku dapat luahkan ape yang terbuku...makin aku pendam makin aku serabut...aku cuba nak bagitau ejoy tapi die macam ntah la...macam buat tak tau jek..kadang2 aku rasa die takde rasa sensitiviti langsung...or lambat pick up...siyesly aku betul2 perlukan seseorang skrg ni...especially tunang aku...tak tau macam mana aku nak luahkan lagi kat die...siyesly serabut...
ayah aku sakit...masuk hospital tadi...nasib tak kene tahan wad...darah tinggi sangat...dok kat wad kecemasan lak 2...pas sejam baru leh kuar...aku nak balik...tapi aku takleh cuti dalam 3bulan ni...bayangkan la ape perasaan aku...ayah aku 2 sensitif...dulu penah die sakit anak2 tak balik...majuk die lama tau...kadang2 aku pk nape la company ni kejam sangat...hal2 emergency macam ni pun tak leh dapat excuses...rupanya...baru aku sedar..ni company jepun...company luar...bukan org malaysia...ntah la...
masa aku nak teruskan menulis ni mata aku dah berair...sebak sungguh hati aku...siyesly aku perlukan ejoy...aku tau die penat baru balik dari johor...tapi 4hari kebelakangan ni die takde ngan aku...ape punye dugaan la...sampai aku nak makan pun takde selera...aku tak lapar...siyesly otak aku serabut...dan sekarang ni aku pk yg negatif sgt2 pasal ejoy...sume org ada kelemahan masing2...aku tau aku pun ada kelemahan...cuma aku pk kenapa ejoy tak concern macam mana aku concern tentang sesetengah perkara 2...lelaki memang mcm 2 ker???kalo aku buat mcm 2 kat die ape perasaan die...
nak balik kg duit plak takde...gaji pun tak lagi...serabut betul la...aku kene sabar...sabar dan sabar...sekarang kat opis...aku cuma leh menangis dalam hati jek...dan aku tanak sesape pun ganggu aku...termasuk la ejoy...walaupun aku perlukan seseorang...tapi bukan ejoy orgnye...

No comments:

Post a Comment