Monday, June 11, 2012

again and again and again

its happen again yesterday...tak tau macam mana nak gambarkan perasaan semalam...teruk and sangat2 teruk...aku rasa banyak2 yang aku gaduh ngan ejoy semalam la paling teruk dan semalam la sebagai tunang kitorang gaduh besar giler2 punye...masin2 kene rasuk setan agaknye...sorang pun tanak mengalah..aku yang selalunye kalo gaduh ngan sape2 mesti mengalah tapi semalam tanak jugak 2 mengalah...sampai dah wat keputusan giler...ade ke patut nak putus tunang????giler kan...but aku berani mati wat keputusan mcm 2 sbb aku sakit hati sgt2...gentle wa cakap lu...hahahahah...
aku cuma ingatkan ejoy ape yang die pernah cakap kat aku dulu yang die takleh kehilangan aku...dan aku juga tak leh kehilangan die...giler dowh...skrg dah jadi tunang...mau tak sayang...siyesly ejoy ugut aku kalo aku anggap die penting aku akan cari die...sorry sayang...i'll not do that...yup aku tau itu ego namanya...banyak la ko punye cantik...takkan aku nak tunjuk sume 2 kat die yang aku tak leh hidup tanpa die...t lama2 die naik lemak la...ade je nati benda nak ugut aku len kali...yang aku plak leh balas kalo aku takkan cari die kalo aku rasa die tak mampu nak jaga aku dan tak bertanggungjawab...giler kan???dan aku suh die pilih hala tuju hidup die sendiri...giler kan???ye sangat giler...dan betul kata ejoy...aku kalo nak cakap mmg tak pk...dah marah...dan aku tak memang takkan menyesal dengan ape yang aku ckp kalo benda 2 akhirnye terjadi...so alhamdulillah la sbb tak jadi...hahahahahah...
oleh itu tuk memujuk diri masing2...ejoy datang umah pas maghrib...bawak aku g makan...tgk wayang...2 la ejoy aku...bestkan???aku rasa best...of course la korang nak kata mesti la aku kata best sbb die tunang aku kan...mesti la...giler ke nak kata tak best...well he know the way how to pujuk me la...
so semalam aku malu jugak la ngan kata2 aku..tp ego punye pasal lantak la..hahahaha...seriusly semalam romantik sangat2...againnnnn i'm in love...falling in love with my fiancee...giler ko tak romantik semalam...aku la paling bahagia semalam lepas paling sedih...huhuhuhu...so again and again gaduh and again baik and again gaduh and again romantic...sape tanak kan...tp part paling tak best yang gaduh 2 la...masing2 nak tunjuk terer...tp paling best part paling romantic...again and again romantic....

No comments:

Post a Comment