Tuesday, June 19, 2012

hari hari aku rindu

hari pertama...kita mula bertemu
hari kedua...kita membalas senyum
hari ketiga...kau hubungi diriku
hari keempat...rindu sering merindu
hari kelima...kau bisik rahsia hati
hari keenam...kasih kian bersemi
hari ketujuh...kau ucap kata sayang
terjalinlah ikatan percintaan...kau dan aku
hari hari...aku rindu...
tiap saat ku tatap potretmu...
moga moga kasih kita kan direstui ohhhhhh kekasih
hari hari aku cinta
siang malam terbayang dimata
jangan jangan hari esok ada yang terluka
berjanjilah oh kekasihku berjanjilah padaku
dan ku jua sehingga kini masih mencintaimu oh sayangku
mimpi mimpi indah semalam janganlah dihancurkan
tak ingin ku berpisah kasih dengan dirimu

p/s : saat aku tulis lirik lagu ni genaplah seminggu aku tak jumpa tunang aku...dan saat ini aku terlalu rindukan die...moga hati ini terus tabah...saat diduga sebegini...dia semakin jauh dari aku...

No comments:

Post a Comment