Friday, June 1, 2012

never forgot

betul ape org cakap...bila dah tunang ni rasa nak cepat je kawin...tapi 2 la...banyak benda yang membataskan segala2nye 2...yang pertama sekali duit...takpe la..tempoh bertunang ni la yang nak kene pulun kumpul duit...kalo takde komitmen memang tidak la saje2 nak menyimpan...dah lumrah...bila bersebab je kadang2 menyimpan...takpe...
semalam kali kedua date as a tunangan org...tgk wayang...makan...as usual...at mid valley...tgk cite piranha...sebenarnye bukan nak cite pasal piranha 2...tapi tak tau nak cite pasal ape...sebab aku sangat hepi...huhuhu...dah lama tak rasa hepi macam semalam...ape yang berlaku semalam memang mengimbas kembali kenangan masa mula2 bercinta ngan ejoy...betul2 hepi...ceria...dan sangat2 best coz kite bersama org tersayang...tapi tak tau la aku ejoy rasa yang sama ke tak...
semalam jugak betul2 melepaskan rindu dihati...rindu nak macam mula2 dulu...sebab 2 la kat status FB aku tulis its too romantic...ape yang berlaku semalam memang aku rasa tersangat romantic...lebih romantic dari romantic2 yang penah aku rasa sebelum ni...rasa tak leh lupa hari semalam...
dulu awek...pakwe (skema plak bahasa)...sekarang tunang...ni tunang saya...saya peluk tunang saya...merangkap bini saya...lucu la ejoy ni...alhamdulillah aku merasa kebahagiaan 2 walaupun masih terlalu awal perhubungan ni...hope ape yang aku rasa semalam akan berterusan...selama2nye...AMIN...

No comments:

Post a Comment