Monday, June 25, 2012

honey is madu...moon is bulan...

honey is madu...moon is bulan...sape kata bulan madu cuma leh time dah nikah kawin...bagi org lain maybe la kan...bagi aku honeymoon before kawin pun boleh...as long as you know the limit la...ok...so ni la bulan madu kitorang pas bergelar tunang...tanak tulis bebanyak...gambar mampu memberikan seribu satu penulisan...layannnnn...


nasib ada org leh tolong snapkan pic ni...
ensem kan tunang aku???muka kenyang baru lepas makan...

kitorang tak main indoor or outdoor game..saje jenjalan bagi penat...

we like this pic...coz betul2 macam honey is madu moon is bulan just becoz the way we posing and sila lihat inai dijari saya...cincin..package ye...
katanya kurengggg coz takde glove and helmet...kalo ada memang motor ni die punyeeee...

we all tak dapat naik cable car coz cable car tak function on that day...ada pic cable car sebijik kat belakang 2..
jadi la kan...nampak kerrrr???



ala mana mata tunang saya ni...
i love u...u love me...
bubye genting...ada masa kami naik lagi...maybe the real honey is madu moon is bulan...who know rite...


p/s : sorry la if sape2 yg tengok rasa menyampah...ini blog aku suke hati aku la nak tulis ape nak letak bape banyak pictures sekalipun...lalalalalalala...hampir sume gambar ni kitorang snap sendiri...nak suh org bukan sebab tak reti atau segan...tapi mikir kot camera or hp kitorang kene bawak lari...t sudahnye picture takde hp or camera pun hilang...

No comments:

Post a Comment