Wednesday, May 2, 2012

Debaran

ok2 dah nak kul 1...tapi debaran dah terasa start dari kul 12 tepat tadi...lebih kurang 3jam je lagi aku nak ada IV...sebelum2 ni rileks je lagi...kul 12.30 tadi baru aku praktis sume...adoi ai...bila dah berdebar ni perot pun macam2 hal...meragam...nak makan pun tak de selera laaaaa...alaaaaahaiiiiiii...harap la sumenye berjalan ngan lancar...takyah la tanya banyak2...suspens...bulu roma pun dah meremang...cuaca kat luar dah gelapppppp...huhuhuhu...takkan cuaca pun semacam jek semata2 aku nak iv ni...
dah 3hari aku majok ngn ejoy...hurmmmmm...takde ape la nak ckp pasal 2...aku takkan mention lagi suh die balik...keje la selama mana pun kat sana...
ok la...nak sambung praktis...gud evening to all bla bla blaaaa...my name is bla bla bla...that was a simple thing la when i need to introduce my self...where i come from...what and where i was study before...what my experience...bla bla bla...it is need to story about my family???no need la ...bukan diorang yang nak keje...aku...huhuhu...thats all about my self...then...jeng jeng jeng...bermula la sesi soal jawab yang mana aku pun tak pasti ape deme nak tanya...harap sorang atau dua org je la yg IV aku nati...takyah la reramai...gemuruh siot...last but not least...i hope i can get this job...so i can enjoy with my new salary...hahahaha...no...enjoy to work with u all...eh lupa...however i need 1 month notis to resign from my current company (berangan macam dapat je job ni)...ape2 pun gud luck for my self...chaiyok2...i believe i can flyyyyyy...

No comments:

Post a Comment