Monday, May 14, 2012

i'm getting engaged

wahhhhhh...sangat terover la plak tajuk entry petang ni...biasa orang buat i'm getting married...so aku pun boleh pe...walaupun bukan married but i'm getting engaged!!!ko ada???hahahahahha...
sekarang ni dah elok la rasanya menghitung hari detik demi detik...sebab dah makin terasa hari bersejarah dalam hidup ni...walaupun cuma menjadi tunangan org tetap bersejarah okeyyyy...
13 hari je lagi...kiranya tak sampai 2minggu lagi...wahhhhhhh...tak sabar nak balik kg...barang2 sume dah ada...dah ada ngan dah siap adalah dua perkara yang berbeza ye...huhuhu...nasib aku amik cuti awal...so boleh la siapkan ape dan mana yang patut...
perkara yang paling mendebarkan adalah adakah cincin yang dibeli pada 2bulan lepas masih akan muat tuk disarungkan ke jari aku atau tak????OMG!!!2 yang tetibe semalam kene perli ngn ejoy...katanya aku nak diet la coz takut cincin tak muat...of course la sayang...tapi takpe...saya tau kalo tak muat awk akan beli yang lain...what to do...you have to la sayang...hahahahahhaha...
dalam minggu lepas pun mood nak tunang 2 dah ada kat ejoy...tak sabar rasanya...hope everything was fine...sumenye berjalan dengan lancar...amin...tak sabar plak pas ni nak sayang ejoy as his fiancee...dah naik pangkat sikit...alhamdulillah hati semakin hepi...takut tetap ada...segan tetap ada...
majlis nati tak jemput pun org kg mcm kenduri kawin atau kenduri doa selamat...cuma jmput jiran depan umah jek...kawan2 pun jemput and for sure takde yang datang...coz setakat majlis tunang jek...kalo ada yang datang alhamdulillah sama2 meraikan...sedara mara jek...sebelah ejoy plak memang ramai...anak bongsu la katakan...memang dari dulu lagi sume org menantikan die bertunang then kawin...mesti lagi seronok dan teruja pihak die...hantaran pun ramai yang sponsor...aku je la yg sdn bhd...
sambil2 update sambil2 tgk calendar...hari bahagia aku bakal menjelang...

No comments:

Post a Comment