Tuesday, May 15, 2012

dilupakan atau sengaja melupakan???

tetibe lak teringat bab lupa dilupai melupakan segala bagai yang berkaitan ngan lupa ni la...sebenarnye...nak bagi intro panjang skit dulu...then nak bagi point...straight to the point katanya...intronye...sejak blog berwajah baru bagi owner...bagi owner sahaja ye...kepada followers yang di iktiraf mahupun tidak anda tak nampak pun what is the different yang aku cakapkan 2...aku je yang tau...so aku leh tau la setiap entry aku 2 bape kali review...
terima kasih la yg selalu follow blog aku walaupun bajet aku tak tau dan tau sape kah anda2 sume 2...anda baca blog saya then anda cite kepada sesape yang berkenaan atau berkenan atau terkenan atau ada kene mengena...huhuhuhuhu...what ever la...tak kesah la suke ke tak blog aku kan...
so straight to the point...dilupakan atau sengaja melupakan...org kata kalo nak lupakan ex-gf/bf ni senang je...cari pengganti...kalo ye pun nak cari pengganti cari la yg proper...then here i get 1...and the only one...2 je caranya...so aku dah lupakan sesape yg berkaitan sebelum2 ni la...alhamdulillah memang lupa terus...nak kata amik masa 2 setakat seminggu dua jek...bukan sebulan dua tahun ke ape ke kan...
cuma nak bagi tau atau nak tanya tuk mendapatkan ketahuan...sape ye yang tak leh lupakan atau melupakan sape???sehingga malam tadi dok SMS aku walaupun setakat tanya yang aku rasa tak perlu tanya pun ko dah tau benda 2...sejak awal tahun lagi kot...dah cakap elok2 pun tak makan saman...call...SMS...call...SMS...bila kene balik katanya salah call...nak kene belajar membaca balik ke baru tak salah call...elok2 je la lupakan ape yang patut...
so please la remove gambar2 yang tak berkaitan kat blog 2...takyah nak letak2 lagi...kat situ pun leh tau sape yang tak leh lupa sape...lagi satu...tolong perbetulkan cite2 yang tak betul kepada isteri/suami atau kawan2 atau keluarga sama ada yang hidup atau mati...sebab banyak sangat penipuan yang tak leh dilupakan kat situ...

p/s : sape makan cili dia terasa pedas...kepada yang baca tak yah nak emo sangat...anda terasa anda lah yang kite cari...hahahahahaha...aku tak kacau ko so please jangan kacau hidup aku...ko nak terlungkup ke lantak ko...dan tolong jangan nak cepat melatah seolah2 anda rasa anda hensem/cantik sgt...last but not least...pe hal lain macam je entry kali ni...hahahahhaha..adios...

No comments:

Post a Comment