Tuesday, May 29, 2012

i'm already engaged

macam tak percaya...itu la yang mampu aku ucapkan...yup memang sampai skrg ni aku tak percaya aku dah bertunang dan jadi tunang org...sat g pejam celik pejam celik dah kawin jadi bini org plak...percaya 2 percaya jugak sebab cincin dah ada kat kiri kanan jari manis aku ni ha...huhuhuhuh...
alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan sumenye selamat...cuma on that ''E'' day aku berdebar...masa tunggu dalam bilik 2 sambil2 mesej ejoy...yang membuatkan lagi berdebarnye bila aku dengar org dok sebut2 nama aku...menambahkan perisa bila mak datang masuk bilik bawak aku kuar ke depan...huhuhuhu...ramainye org (lebih dari sorang)...sape die 2...eh ni sape plak???yang 2 sape???lor...ada ke patut tetibe aku tak kenal ngan diorang sume...sempat jugak la sebelum sarung cincin 2 menjeling sape yang ada...
cincin merisik kakngah yang sarung..cincin tunang mak tiri ejoy yang sarung...on behalf his mom...hurm...done...dah sah jadi tunang org...saat menunggu ketibaan ejoy naik ke umah...mak yang panggil...2 pun aku yang suruh sbb tak sabar nak jmpe die...rindu...huhuhuhu
then...tarrrraaaaaaaaaa...lorrrrrrrr...laki aku ni...sempoi bebeno...ngan sampin nye takde...ada ke patut die nak amik sampin hantaran...sabo je la...baju melayu pun tak butang sampai atas...tapi die tetap hensem dihati aku...dihati ye...sebab kat mata ni ramai lagi yang hensem...hahahaha...last2 kakngah suh die butang...tanak jugak masa 2...ntah ler...
thennnnnn...sesi bergambar...alaaaahaiiiii...nape kakngah ngan kaklong ada depan ni...on that time jadi tiang elektrik je la bergambarnye...hahahaha...kelakar...after sume turun 2 dia...amik pic pegang tangan jek...nak peluk pun segan...takpe la...sabar2 je la ye sayang...settle bergambar sume dok lepak kat verandah ngan member2 die...nak makan meja penuh plak...so tggu turn la...
pic tunang 2 sume nati aku upload esok atau lusa la...before aku benti keje...ok...so thats all yang nak share ngan sume...i'm already engaged...dan get ready for new phase new challenge...

No comments:

Post a Comment