Wednesday, May 23, 2012

kan aku dah cakap...

kan aku dah cakap...cakap ape???dah cakap dah jangan cari pasal ngan aku...kan dah kene..kene ape???kene sound la...sape???sape2 yg cari pasal la kan...ye la sape orgnye???sape2 la yang makan cili takkan la jiran mak bapak die plak yang rasa pedas kan...ape la...
kan aku dah cakap...cakap ape???fb aku suke hati aku ler nak tulis ape...maaf la kalo ada yang meluat aku tulis macam ni...fb korang pun lantak p la korang nak tulis ape kan...just berani tulis berani tanggung la der...aku pun tak pernah kesah ape korang tulis...melainkan kalo pernah buat benda 2 yela terasa kan...2 pun kadang2 terperasaan sikit yang konon2nye benda 2 dituju kat diri sendiri...tapi ape leh buat...aku dah cakap...cakap ape???korang 2 jenis cepat perasan...bajet hot...hahahahahha...
kan aku dah cakap...cakap ape???berhati2 la kalo berkawan...tgk sape kawan sape lawan...(ni cakap kat diri sendiri)...sebab???tetiba lak niat baik org buat taik bertepek2 kat muka...hahahahha...busuk sial...takpe...salah org la der...
aku pun dah cakap...ish..cakap mende...cakap errrrr dah lupa sebab tgh sibuk aku update tetibe ada keje lak nak kene buat...lupa la plak...puas dah mikir...takpe la next time je la kalo ingt 2...
tapi yang ni bukan aku je yang cakap...sume org pun cakap...cakap ape???what comes around goes around...so???tepuk dada tanya selera kan...tukar sikit...tepuk hati tanya iman...eh betul ke???lantak la...

No comments:

Post a Comment