Friday, May 4, 2012

kenapa saya tak kejut awk

saya dapat panggilan...awk tanya saya nape saya tak kejut awk???masa 2 awk ada pk tak saya ni berjaga malam ke semata2 nak kejutkan awk???awk tak pk ke saya pun tertido sama macam awk???saya tak kejut awk sebab saya pun tertido semalam...tapi saya sempat la mandi...so macam mana saya nak kejut awk tuk bangun...mandi...then makan...sedangkan saya pun tak mengisi perot sendiri...
memang betul awk keutamaan saya...tapi disebabkan selalu mengutamakan org lain lebih dari diri sendiri la saya jadi macam ni...so awk tanya saya sampai bila sayan nak macam ni ye???sampai bila2 yang mana saya rasa saya puas hati ngan sume 2...maksud puas hati saya adalah bila orang lain plak sanggup mengutamakan saya lebih dari dia sendiri...pahamkan???
kalo nak kata saya ego yes i'm...sume 2 kerana saya belajar dari kesilapan...andai kata perkara buruk berlaku kerana ego saya 2...saya terima je...sebab saya malas dah nak pk tentang org lain...biar la saya pentingkan diri sendiri kerana kebahagiaan saya sendiri...dah sampai masanya...
kalo saya betul2 membuat awk dan org lain terasa mahupun terluka dan berkecil hati...so sory...saya terpaksa...kalo saya tak berkeras nati macam2 plak yang akan berlaku...lagipun saya dah fed up...dan give up...awk nak kata ape silakan...biar setiap malam saya pk tentang diri saya...biar saya sakit kerana diri saya...saya tanak sakit kerana org lain...sebab ianya tak berbaloi...adakah org lain sanggup sakit kerana saya???tidak...
so kepada awk...selamat menjalani hari2 awk dengan selamat bahagia dan baik2 saje...kenapa saya tak kejutkan awk???saya pun tak mampu nak kejutkan diri sendiri...

No comments:

Post a Comment