Monday, May 14, 2012

kereta ku

alhamdulillah kereta aku dah cun tip top marvelos...huhuhuhu...habis sume repair dah...yang aku buat...yang org buat kete aku cacat pun aku repair...almaklum la susah nak dapat org yang bertanggungjawab ni...buat kete org rosak pandai...tapi tak reti nak repair...wat muka tebal biar macam 2 jek...lagipun aku ni baik hati kan...yela...org tak mampu nak repair kete import aku ni...yang dikemek dan dicalarkan sampai tertanggal cat 2 memang la seco'et jek...tapi kos nak repair 2 bukan macam seco'et...tapi berco'et co'et...kalo kete persona maybe bape sen sangat je repair kan...
bak kata orang berani buat berani tanggung...tp yang ni berani buat berani la buat tak tau jek...sebab bukan kete sendiri...kete org...nevermind...tp 2 la..dah kene kete sendiri reti plak pegi repair cepat2...
nasib ada ejoy...saat terakhir walaupun bz ngn keje die tetap utamakan aku...walaupun kete 2 rasa macam tak berbaloi je nak repair...lagi2 benda seco'et 2...tapi yang bahagian pintu sebelah aku memang patut kene repair la...teruk giler calor...org langgar jugak...aku rasa ramai la kot yang dengki tgk kete aku takde cacat cela 2 yang diorang bagi cacat 2...hahahahah...ada riak sikit tak???of course la...sori la ye sape2 yang terasa 2...lebih 24jam jugak la kete aku tido kat bengkel...boleh siap before isnin pun kira dah ok...boleh g keje...
so moral of the story...alang2 org nak langgar kete aku baik aku pun langgar sekali...tapi macam biasa la...sape2 yang langgar atau aku yang langgar kompom kete org 2 yang paling teruk kalo nak dibandingkan ngan kete aku...p la repair bape sen je pun...pas ni elok2 sangat bawak kete pun tak guna..sebab ada org giler yang tak reti nak hati2 kalo bawak kete...mcm die je yang penat balik keje...buta...
huh...termarah plak...so...minggu ni kite wat alignment ngn balancing...org kaya...apa lagi...minggu depan nak berjalan jauh...selamat bermanjakan kereta aku...

No comments:

Post a Comment