Monday, May 14, 2012

minggu yang tersibuk sekali

minggu lepas adalah minggu yang tersibuk sekali bagi ejoy...ejoy ye...bukan aku...sebab hari2 minggu aku tak keje dan tak sibuk kecuali sibuk berdating...2 la yang paling sibuk nye pun...
rezeki datang mencurah2 nak tunang ni...tak menang tangan sana sini ada oder...ahad pun kene keje ye sayang...ape leh buat...so dalam minggu lepas cuma jumpa 2kali sahaja...2kali jek????hari rabu ngan malam tadi...ejoy pujuk aku...die kata rezeki nak kawin...keje banyak...leh kumpul duit tuk kawin...sian die...kalo pk kan hati mana tak rindu...rindu sangat2...balik keje pun dah lewat malam takkan nak jumpe lagi kan...baik balik tido jek...sok pun nak keje...cuma malam tadi die balik awal kul 7...so balik umah mandi siap2 amik aku...kecian die...aku ofer gak tuk g sana kalo die tak larat tapi die degil nak datang amik aku...rupanya...bawak aku p tgk wayang...walaupun dah lewat masa 2...kul 10 lebih...wayang kul 11...tapi layankan aje...agaknya tanak hampa kan aku kot...
terima kasih sayang bawak saya tgk wayang cite nongkrong...cite tak best mana pun...biasa2 jek..sama macam ngangkung...2 je la...cuma hampir 3jam masa bersama...ok la kan dari takde...kadang2 masa2 macam 2 la yang lebih dihargai berbanding kuar berjam2...
tapi sebelum malam tadi aku p jmp die hari rabu...dah macam terbalik plak citenye...takpe la...hari rabu 2 aku p sana la...kalo ikutkan badan mmg tak larat...letih...ikutkan hati rindu kat die...ikutkan mata mmg ngantuk...sebab 2 la hampir sejam gak la aku nak sampai umah die...jelas ngan mata aku yang merah...jmp p makan je masa 2...jadi la...at least jmp jugak...balik2 umah terus tido...awal lagi masa 2...kul 10 lebih...huhuhuh...
sejak ejoy balik dari johor ni...rasa nak sangat hargai setiap moment together 2...takut sangat nati takde masa bersama...rindu sgt kat die...tiap hari rindu...tiap hari sayang...cuma tak tau nak tunjuk macam mana...takpelah...ejoy tau aku sayang die...

No comments:

Post a Comment