Wednesday, May 23, 2012

bak kata ejoy

ejoy baru je pas call...macam biasa...bila ada masa lapang aku la yang die cari...pas die call 2 teringat plak nak tulis entry pasal die...
bak kata ejoy...he always remember me...ni alih bahasa aku la...kalo yang die cakap ''setiap masa teringat''..tak pun die cakap macam ni ''tiap saat ingat awk''...buktinye mesej dan call time keje macam company die keje 2 die punye sendiri...sama macam aku yang membalas dan melayan macam glomac ni aku ada share...hahahahha...
bak kata ejoy...kalo die teringat aku...die akan pk...banyak benda...die cuma akan pk kalo die takde masa nak call atau mesej aku...die akan pk aku ni tgh buat ape...dah makan ke belum...sihat ke tak...tadi makan ape...selebihnye 2 pandai2 la nak pk ape yang die pk...mungkin die pk aku ni ingt ke tak kat die sama macma die ingt kat aku...mungkin la...nak jawab ni kene buat entry bak kata aku la kan...hahahhahha...actually always remember him 2...tapi selalunye aku pk yang bukan2 jek...hahahahha..jahatkan...ok pe pk bukan2 dulu baru pk yang baik2...walaupun org selalu cakap tak baik buruk sangka...sebab ni menjamin supaya aku lebih berhati2...tak salah kan...
bak kata ejoy...kalo rindu die akan tgk pic kami sama2...2 je yang boleh pun coz kalo die nak baca mesej 2 rasa macam tak bape nak rajin la...lain la kalo hp die ada conversation...bukak je mesej nama aku ikut suke la nak scroll atas atau bawah baca la sampai lebam sekalipun...ok ok ok aku la yang selalu buat macam 2 bila aku ingt kat die...heheheheheeh...selain tgk pic sebab dalam hp aku lagi banyak dari hp die...dan dengar lagu yang sekarang ni makin lama makin jarang nak dengar...sebab...bz kot...
bak kata ejoy...yang baru aku dapat malam tadi...jangan pk bukan2 dan macam2...maksud die 2 yang selalu aku buruk sangka 2 la...heheeheheh...pk buruk tapi aku tetap percaya kat die...eh macam mana 2 ek???(lepas tulis ni betul2 aku pk mcm mana)...bukan apa aku cuma tanak benda yang dulu2 berlaku lagi sekali...tak kuasa mak nak hadap lagi nyah...penat...
bak kata ejoy...die sayang aku...tak pernah lagi terlintas dan terniat dihati mahupun otak pkran die nak curang ngan aku...alhamdulillah la kalo macam 2...cuma org sekeliling selalu nak jadi syaitan nir rajim hasut cakap yang bukan2...ntah pape la...agaknya jeles kot ejoy is loyal with me...but their bf is not...
last but not least...bak kata aku...aku sayang ejoy...cuma aku tak tau nak tunjuk macam mana kasih dan sayang aku 2...maybe after kawin sape tau kan...mungkin disebabkan kisah lalu membuatkan aku terlalu berhati2 nak tunjuk kasih sayang aku 2...ok bai...

p/s : bak kata ejoy bukan bak kut teh ok...and i'm in love...

No comments:

Post a Comment