Thursday, December 20, 2012

Wedding Photographer

bulan 12 dah nak masuk ke penghujungnye...so masa ni la sibuk nak cari barang2 dan segala yang berkaitan ngan wedding...last month aku dah deal ngan one of the wedding photographer termurah kat kelantan...serendah RM800 sahaja untuk wedding...well org kelantan tak heavy like org KL kalo kawin...thats y pakej nye pun wooowwwwwww giler murah..dan masa aku baca dan tengok pakej 2 aku tengok lama dan tengok banyak kali...dan aku tanya kat die betul ke tak ni...siyesly serendah rm800 sahaja ye...dan rm1000 dah leh dapat full package include outdoor...apekah ini????
kalo kat KL mak aiiii...celah gigi atau taik gigi je la kalo rm1000 2...dan kalo RM1000 2 mau diorang tanak layan...peloh diorang penat lelah diorang jek lebih dari 2...betul ke...hahahahaha...ok fine...this is KL..nak murah2 kawin kat siam...kot...gurau jek...
kat kelantan standard la...bukan sume pictures boleh amik...pengantin pompuan tengah bersiap pun mana leh snap ikut suke hati...kalo pengantin tak marah mau mak bapak pengantin yang marah...banyak bezanye...dan aku nati???boleh jek kot...huhuhuhu...ok bukan sume atas2 ni yang aku nak story...sad story sikit pasal wedding potographer yang aku dah booked pakai mulut 2 bila aku nak bayar booking die kata on that day yang aku nak nikah dan sanding 2 maybe fully booked...MAYBE????apekah itu maybe???so aku terus mencari potographer lain...jumpe...pakej mahal sikit je dari yang b4 this...pakej yang b8 this RM800 untuk 1 event...pilih la nak akad nikah atau sanding...RM1000 untuk 2 event nikah dan sanding dan free outdoor dekat2 kawasan umah jek...RM1799 2 events jugak, free outdoor yang jauh2 dari umah dan album ape ntah...yang aku baru cari hari ni RM800 hanya untuk bersanding sahaja...takde outdoor...dan pakej yang aku amik adalah RM1300 sume ada...tuk sanding nikah dan free outdoor hari yang sama atau hari lain...dan kalo nak add on lebih dari pakej yang die bagi kene tambah la sikit...
so RM1300 masih dalam bajet...walaupun kene bayar lebih RM300 dari yang b4 this...so aku dah pun transfer duit booking...tanak dah booking mulut...bahaya...tarikh pun aku dah bagitau die...ada 4 pilihan tarikh...tahun depan baru leh kompomkan with one the exactly tarikh...harap wedding potographer ni leh bagi servis yang terbaik dan pictures cantik dan molek2 blako deh...

p/s : hari ni sume baju on9 aku dah sold out...alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment