Monday, December 10, 2012

baru belajar...

aku baru je belajar edit pictures...hahahaha...budak2 sekolah skrg ni pun dah tau macam mana nak edit gambar...aku baru je belajar minggu lepas...bukan main payah lagi..dak opis ajar sekali...pas 2 aku kata owh mcm 2 ker...bila try buat tak jadi2..last2 ajar lagi sekali...hehehehe..rupanya salah tekan...patut la tak jadi...org lain edit gambar mesti pakai potoshop kan...aku ni mmg takde la potoshop 2...nak download pun tak reti..so edit pakai paint je la...kira ok la kan...ada la jugak dari takde...so hasilnye...tarrrrraaaaa...


ni la 1st trial aku...siap tanya dak opis yang ajar 2 ok tak ok tak...hahahah..teruja sangat bila menjadi...cuma aku try la nak buat boarder setiap pic...tapi tak maunye..sudahnye jadi mcm ni la...
then aku try yang ni...tapi tak post kat fb pun...yg 1st trial 2 aku post kat fb...saje je...
yang ni aku post kat fb...aku tag adik2 aku sume..suh diorang tengok perkembangan kembang kempis diorang last this 3years...hehehhe...aku pun ada 2 perkembangan yang sangat kembang...jelas dan nyata lagi.
yang ni tak post pun..buat simpanan tuk tatapan sendiri sampai bosan...hehehhehe
ha yang ni aku buat hari ni...sila lihat perkembangan tunang aku 2...giler zaman bila ntah ni..kering dan cerah semacam jek...tak mcm sekarang ni kembang yang amat...hahahah...yg ni aku post kat fb tunang aku...ingat nak buat gambar pasport die sama ngan pasport aku....lupa die takde gambar pasport..so amik yg ni pun kira ok la...hehehehe...

No comments:

Post a Comment