Tuesday, December 4, 2012

Convocation basi

bulan 12 dah 4 hari berlalu...baru ni la aku nak update blog...takde cite plak sejak seminggu ni...hari ni kat opis pun tak tau nak wat ape...so mcm biasa la on9 fb...tengok pic lama2...2 yg terdetik idea hari ni...nak update pic lama2...tapi satu2 dulu...kali ni nak update pasal convocation aku masa study dulu2...diploma dan degree...aku pun tak tau nape dulu aku tak update...maybe on that time aku sibuk keje dan blog ni jadi blog keje bukan blog personal on that time tahun 2009...heheheh...jom tengok pic convo aku...
konvo diploma aku cuma ada gambar ni jek...gambar ngan mak ayah aku yang diambil oleh tettttttttt dulu2...bunga 2 pun die yg bagi...mak ayah aku sempoi..datang sehelai sepinggang je takde ape...nasib tetttttttt bagi bunga...kl tak kompom aku la org yg paling sedih sekali sbb takde ape2 melainkan cover scroll yang kosong...huhuhu...
ha yang dua atas ni plak masa konvo degree...yang bestnye konvo time ni jatuh time besday aku...21st october 2009...2 in 1...dan masa ni cuma mak je yang datang..ayah tak datang...aku pun tak ingat pasal ape ayah tak datang...sedih...yela i'm the only daughter...tapi ape leh buat...mak datang pun dah ok...so sama je mcm diploma sehelai sepinggang...so masa degree ni aku dah single...2 yang takde sape nak bagi bunga...hehehehe...
dan masa on that time kes H1N1 berleluasa..dapat la merasa jadi graduan DR tak bertauliah...ada gaya tak???hahhahaha...mula2 mmg sume refuse tanak pakai sbb nak amik gambar jadi tak cantik la...tp org yang jaga 2 dah bising2 sbb kitorang tak pakai..last2 gagah jugak la pakai...senyum pun tak function bukan leh nampak pun...hahahahahaha...

saje je nak selitkan gambar kat bawah ni..masa kitorang bercuti kat sarawak dan kedah...
yg ni kat sarawak...adik aku yg ujung 2 belajar kat uitm sarawak..die dah habis so kami 1 family g ''jemput'' die...hehehe..nampak tak zaman aku terlalu kurus disitu???

p/s : pas ni nak wat entry perubahan wajah aku dari tahun ke tahun...hehehehe...2009 - 2012

No comments:

Post a Comment