Saturday, December 15, 2012

1 tahun sudah

sebelum2 ni sume org sibuk bebeno yg teramat lah sibuk ngan tarikh 12-12-12...sibuk diorang 2 takleh nak masuk mana2 kategori la...dan aku plak pk ada ape ngan tarikh 2???takde ape kot..dan tarikh yang aku nantikan adalah hari ni 15-12-12...aku sorang je la yang sibuk ngan tarikh ni..hehehehhe
alhamdulillah kami dah setahun menjalani kehidupan sebagai kapel...tunang baru 7bulan...hehehhe...15-12 adalah tarikh dimana aku kenal dan bercinta ngan tunang aku ni...tak sangka kan kejap je masa berlalu...tak terasa sangat betapa lamanya masa 2...rasa kejap tuk tempoh yang cukup panjang...
celebration???boleh dikatakan takde dan kami lalui hari2 macam biasa...cuma aku ada la bagi hadiah kat die semperna anniversary ni..dan die takde ape hadiah pun tuk diberikan kat aku...ok siyesly sangat terasa kat sini..sedih giler kot tapi cuba sembunyikan...dah la masa besday pun takde hadiah...sabar je la...nape la laki ni macam 2 yek...katanya cukup la ngan kasih sayang yang die berikan kat aku...ok 2 cuma kata2 jek...setiap kata2 mesti la ada cara how you proof you word...ggggrrrr...dan macam biasa la org pompuan ni selalu sangat hargai die punye pasangan ngan macam2 cara...siyesly org laki kat dunia ni rasanya sangat bertuah kot...tak tau la plak kalo ada orang pompuan yang tak suke benda2 mcm 2...ok2 stop it mengarut dah ni...nak cite pasal ketidakpuasan hati plak..biar la...benda dan jadi...nak terasa hati sampai mana je pun...kalo bf mungkin la elok aku tinggalkan...ni tunang kot...huhuhuhu...
so semalam die cuma amik aku dan bawak makan malam...i thought ada romantik dinner ke ape ke...ni nak makan malam kat mana sempena anniversary ni pun leh jadi almost gaduh...sabar je la...siyesly aku dah lama yang amat tak makan kat luaar since die outstation...bila die dah balik ni pun kami jarang makan kat luar...so kalo tanya aku nak makan kat mana mmg aku diam bisu je la...tak pun aku ckp ntah mana la sy tau..kalo dah nak hampir2 jadi gaduh 2 aku cakap ''saya dah lama tak makan kat luar..mana la tau nak makan kat mana''...huh...so kami pegi la kat fast food jek...bila balik 2 dah nak kul 12...elok la 2..dah nak masuk 15hb dah pun...aku bagi la hadiah...ada ke patut nak bukak depan mata aku...aku pun tak tau die bukak time bile...
dan hari ni kuar lagi...tp dah petang sangat...kul 6..sbb aku nak minum abc je pun...so otw 2 aku tanya la die dah bukak ke hadiah die kata dah...suke tak??die kata suke..dan aku pun kata la berani nak cakap tak suke...hahahahha...dan skrg tunang aku dah selamat sampai kampung...terkejut aku tengah2 type entry ni die call...huhuhu...selalu aku yang tinggalkan die kat sini sekali sebulan...sekarang ni turn aku kene tinggal...takpe2...

p/s : hope anniversary yang akan datang lebih proper dan bermakna...cincai2 je tak best langsung...

No comments:

Post a Comment