Monday, April 2, 2012

outstation lagi

sedihnyeeeeeeee...sedih sgt nak tulis entry kali ni...sebab???huhuhuhu...
lagi sekali...bukan sekali dah ni..dah berkali2...ntah sampai bila pun tak tau la...ejoy outstation lagi...semalam die naik johor...sampai bila tak tau la...mungkin lama katanya...sampai la ada org replace nati...huhuhuu..semalam p anta die kat stor die...mula2 tu hati tak sayu mana pun...sedih mcm 2 je la...bukan sedih sakan...ejoy je la yg sedih sakan...hati tak sedap katanya...berat hati...habis nak wat mcm mana..dah keje punye pasal...nak tanak kene la pegi jugak...sedih nak tgk die pegi mcm tu jek...
masa nak balik shah alam 2 follow la belakang die...pas 2...wuarghhhhhhhhhhhhh... T_T...hati je dulu yg banjir...kalo mata pun banjir sekali tak sampai umah la jawabnye....elok je sampai umah....huhuhuhuhuhuhu...
banjir sebanjir2nye...terus call ejoy...nangisssssssssssss...huhuhuhuhh...sedih sangat...ape ke hey la mulut aku ni masin bebeno...asal aku cakap bila nak g outstation...seminggu dua pas 2 kompom kene p punye...huhuhu...padan la muka aku...sian ejoy...nak tenangkan aku...tadi masa die ada tanak plak nangis...ngada2...bukan tanak nangis...nati kalo aku nangis kompom2 mamat 2 lagi berat nak pegi...buang masa nak pujuk aku lagi...elok aku nangis kat umah je la...5 minit pas 2 call lagi...huhuhuhu...pas 2 tak call dah...terus tido ngn mata basah2 mcm tu...penat nangis kot...
so hari ni bermula kehidupan bujang...wahhhhhhh...ape boleh buat...terima je la...takpe la...lum kawin kene p sana sini aku tak kesah lagi la...kl dah kawin kene tinggal mcm ni lagi tak tau nak kata ape lagi la...suh je die benti keje cari lain...asyik kene outstation jek...instation tak leh ke???huhuhu...aku kene kuat...ejoy selalu pesan mcm tu...''awk kene kuat syg''...yela...aku je kuat...die 2 ntah kuat ntah tak...huhuhuh....jaga diri elok2...peaceeee...sambung T_T...

2 comments:

  1. sy tgh rs ape yg awk rs :'( bz smpi msg pendek2 gler pastu xsmpt nk kol lgsg...2,3 ari bleh la sy tahan,ni dh seminggu...arghhh

    ReplyDelete
  2. nak wat mcm mana...sy penah kene tinggal sebulan...die cakap 2 3 hari...jadi seminggu...2 3 minggu..last sebulan..bila balik tak sampai 2 3hari kene naik balik...sedih mcm mana pun sy..memberontak la mcm mana sekalipun..2 kerjaya die...sy kene jadi org yang paling paham disisi die...

    ReplyDelete