Wednesday, April 18, 2012

belajar dari kesilapan

3.30ptg...tak tau nak wat pe kat opis...update blog je la...
tak sangka plak sayang aku follow blog aku ni...sogan den...huhuhu...takpe la...bukan org lain...dan bukan kisah org lain...kisah aku ngn die jugak...pusing2 org yang sama jugak...
dah 2 hari...rindunye rasa hati kat sayang...hope everything was fine la kat sana ek...janji jaga diri...makan...pandai2 la hidup...yang jangannya jangan nakal...jangan gatal...yg lain sumenye ok...gud2 jek...huhuhu...
org kata belajar dari kesilapan lalu...last 2 week ejoy outstation aku banyak masalah ngan die...gaduh benda nonsence...aku bersikap tanak amik tau dah pasal die...keras kepala keras hati dan paling penting ego...nak dijadikan cite pagi tadi kat suria.fm topik pasal ego mego ni la...kecian ejoy...
so...belajar dari kesilapan kan...2 la yg hari ni semalam dan kelmarin aku sangat2 ceria seceria pagi di suria.fm...aku tanak ejoy pening2 kepala nak balik cepat...nak pk aku kat sini...so aku belajar dari kesilapan lalu...rindu dihati...ego aku buang kat tong sampah bawah meja ni...ape yg penting sekarang ni ejoy...hati dan perasaan die...sebab 2 la aku hepi...sebab aku tau bangun pagi ejoy ''ada'' ngan aku...sebelum tido pun ejoy ''ada''...buat la ape pun...kat mana pun location aku...ejoy tetap ''ada'' dalam hidup aku...
tapi hari ni aku hepi sgt2...yg mana dah tertinggal aku banggitkan semula...supaya lebih hepi...aku tanak lupakan yang masa mula2 kitorang kenal...aku tanak ape pun yg berubah...sebab...hal itu la yang membuatkan aku CINTA kan ejoy sepenuh hati...

No comments:

Post a Comment