Thursday, April 19, 2012

bengang giler

tiap2 hari bekerja seawal 8.50 pg sehingga kul 9.30pg aku akan on9 FB by phone...dah jadi rutin harian...sejak berukband takde ni on9 kat opis je la...so...on9 just to review or view home...view and reply comment...kalo ada...tgk inbox...kalo ada...update status where necessary whether need or not...and will not forget to review and view and view his fb...when i speak london fully means aku tengah bengang tahap cipan tenuk dan adik beradik die sampai ke binatang haram 2...siyesly...B.E.N.G.A.N.G!!!
ape punye nasib la hari ni...nak menyumpah2 pun ada...tak paham aku...bila aku tanak terhegeh2 la plak...bila aku nak die plak wat mcm nak tanak...kalo rasa nak balas kat aku teruskan la...nak gak tengok bape lama nak wat mcm 2...jangan sampai aku delete fb ni then aku buat yang baru dalam diam2 baru tau nati...mmg tak la nak add ke ape bagai...tak kesah la org nak kata takat fb je pun nak gaduh...mmg la noncense punye hal...habis kalo tak kesah nati makin menjadi2 plak...
bila ada buat tak tau je kan...tgk nati dah takde ape jadi...meroyan ke giler ke nasib la...siyesly...aku penat nak jaga hati dan perasaan org...tp ko dan org2 tak jaga pun perasaan aku...setakat benda yg ko dan org2 tau 2 mmg la ko dan org2 jaga...tp yg ko dan org2 tak tau mcm mana plak???
mmg org laki selalu ckp pompuan ni hal kecik hal remeh temeh pun nak besarkan...tapi ada tak ko dan org2 laki 2 pk hal2 yg remeh temeh ni la yg buatkan org pompuan jaga hati dan perasaan ko dan org2 laki tersangat2 la jaga...tp sbb ko dan org2 laki ni pk hal remeh temeh takyah la nak kesah sgt sbb 2 la org pompuan terasa...2 yg ada kes majok marah jeles sume bagai...bila jadi kat ko dan org2 laki 2 ape perasaan ko dan org2???pk la...
so ape yg aku nampak pagi ni dan kalo aku tgk berlarutan lagi...ko tgk je la nati...jgn sampai aku wat tak tau je...eventhough u give a reason just becoz they all or she was a adik or fren...now i'm questioning u...do i care all that???????????!!!!!!!thinsk as a matured man...thanks!!!!

No comments:

Post a Comment