Monday, April 23, 2012

Rindu hatiku

hari ni dah seminggu ejoy kat sana...ntah bila die akan balik...hati aku rindu kan die...bukan takat hati aku jek...aku pun rindukan die...huuhhhhhhh...mengeluh panjang aku...ntah la...
makin nak dekat tarikh macam2 plak dugaan yang aku kene tempuh...jumaat lepas aku accident betul2 kat lorong touch n go kat federal highway otw nak balik umah...ntah ape la malang nasib aku hari 2...kete calar...takde kemek...tapi pompuan 2 leh plak blah...trauma sekejap nak drive...hari sabtu aku dok je kat umah...aku tgk kete dari tingkap jek...nampak jelas calar 2...hari ahad pun aku tgk kete dari tingkap umah...2hari aku terperok kat umah...petang ahad 2 aku decide nak p jusco...tp tak jadi...aku jalan2 tenangkan pikiran...rasa mcm ada something yang membelenggu aku...tapi aku tak tau ape die...sampai saat entry ni ditulis pun aku rasa something was going on but i'm not sure what kind of it...
dalam kepala cuma ejoy jek...die ada wat something that i didnt know ke...i means something wrong...tak sedap hati...atau aku ada buat something yg aku pun tak tau pe benda...huhhhhhhh...mengeluh lagi...
baru send msg kat ejoy...''saya rindu awak''...tapi hati aku sayu...pedih mata ni saat bergenang air mata aku...siyesly aku cuma nak ejoy ada dekat ngn aku jek...kalo jauh biarla jauh dalam satu negeri...bukan dipisahkan oleh 2 3 buah negeri...hatiku rindu...rindu insan yang bernama Mohd Faizul...

No comments:

Post a Comment