Thursday, April 12, 2012

semakin teruk

sejak balik dari bercuti 4 hari ni macam2 hal yg berlaku...hubungan aku ngn ejoy makin dingin...ejoy ok jek...aku yg dingin...aku pun tak tau ape yg tak kene...mungkin sebab aku rindukan die...hampir 2minggu ejoy tinggalkan aku...sebelum ni sumenye ok...aku pun tak tau sama ada sume ni betul atau tak...
teruk sangat ke aku ni sampai tak leh nak paham keje die???atau aku ni pentingkan diri???die kata die akan balik...tapi bilaaa???aku dah puas dah penat menunggu die dari hari ke hari tapi die tak balik2 jugak...asyik suruh aku bersabar jek...tapi sampai bila aku nak bersabar???
tuk kesekian kalinye...aku nekad malam tadi aku takkan tunggu ejoy lagi...aku pun takkan rindu die lagi...kalo die nak balik dalam masa terdekat ni silakan la...aku bukan sape2 nak halang die...kalo die nak aku sambut kepulangan die aku tak pasti aku boleh buat atau tak...kalo die nak teruskan lagi lama keje kat sana pun aku tak kesah...mungkin amik masa tuk aku sokong die...walaupun aku tau aku kene sokong die dalam ape jua yang die buat...
kalo nak kata patah hati mungkin ejoy lagi kecewa dari aku...kecewa ngan sikap aku...tapi aku tak salahkan die...takpe la...sabar dah takde...rindu dah hilang...malah kecewa yg mula bersarang...semoga segalanya baik2 saja...

No comments:

Post a Comment