Thursday, April 26, 2012

buku itu...kenangan...dan dot dot dot...

tajuk entry tanak gempak...dot dot dot???means...tak tau nak letak ape...hahhahah...cite pasal dot dot dot dulu la...dot dot dot adalah ermmmm...nak letak nama ke???takyah kot...dia...dalam bulan ni lebih 3kali rasanya dia 2 call...lebih kurang la...call aku tgh2 malam buta elok dibuai mimpi ngn ejoy...wahhhhhhh...aku ingtkan ejoy nak kejutkan aku jangan mimpi lebih2...sekali dia da yang call...
takpe la...kite terus kepada moral of the story...tanak cite panjang lebar...terus kepada end of the story...so moralnya sila jangan percaya sepatah haram pun kata2 org yg tido sambil bercakap ngan tepon ni...hahahahaha...sebab???aku pun tak bape pasti ape yg aku cakap...ok...
kenangan...sume 2 tinggal kenangan jek...2 la...kadang2 kite tanak ingat dan dah tak hengat langsung...tapi kadang2 2 jugak la benda2 2 datang menerjah ke pikiran...dia pun sama...dulu...eh takyahla cite yang dolu2 2...kan nama pun kenangan...ada yang boleh diingati...dan ada yang tak patut dihengat langsung...
sebenarnye banyak nak cite...tapi takyah la...since blog ni dah berwajah baru hanya untuk tuan punye blog sahaja so macam2 leh tau...kepada pembaca wajah blog tetap sama...so tuan punye blog boleh tau...eh tak perlu nak cite...huhuhuhu...t ada yang terperasaan dalam cite2 aku ni aku ngutuk die...susah plak...walaupun hakikatnye memang ye...hahahahahaha...well...ALLAH kan maha ADIL...
buku 2 plak...semalam time aku kemas2 rak2 make up aku yang tiga tingkat 2...tetibe ternampak buku diary aku tahun lepas punye...mula2 aku wat tak tau jek...so aku dah standby nak tido...awal jugak la...dalam kul 9 lebih...tetibe je terdetik nak baca diary tahun lepas 2...so aku pun bangun...bukak lampu...then amik buku 2...baca...tapi sekerat jek...tak larat nak baca habis...tak larat sebab panjang bebeno...banyak lak 2...hahahahaha...so aku pun letak kat tempat asal...tutup lampu...amik hset...mesej ngn ejoy...sampai la tetido...sorry la sayang...sy tak sedar time awk bagi mesej last 2...lama sgt tggu awk makan sy pun beradu dulu...takut tak dan nati nak mimpi awk kalo tido lewat...hehehehehe...
so moral of the story entry aku kali ni adalah...kenangan tetap kenangan...takde ape yg berubah...dan takde ape yg perlu diingati...

No comments:

Post a Comment