Sunday, April 8, 2012

persiapan awal

baru balik dari kelantan...tak sempat nak rehat mana pun...kemas2 ape yg patut...cari barang ape2 yg patut...pas makan terus duduk dalam bilik ngn mak buat barang hantaran...ni last aku balik...bulan depan aku tak balik dah...aku balik time nak tunang nati...so nak tanak mmg hari ni je ngn esok aku ada tuk buat barang2 hantaran aku ni...nak tggu balik maswa tunang 2 memang kelam kabut la...ni operate span je la...ngn buat ape yg patut...sampai naik krem kaki dok bersila buat sume ni...

tanjak a.k.a sampin...idea aku...tapi time bila ntah dapat idea ni...
kl sume asyik nak lipat jek...baik buat lain dari yg lain...

sejadah

baju nikah...

al-quran


ada lagi dua barang...tshirt ngn baju melayu dah siap...yg 2 letak dalam kotak...dah tak leh nak buat ape dah...maleh dah nak perah otak nak gubah bagai...so letak dalam kotak je...ready made...buat yg 4 ni je nak pecah otak mikir...yg dah siap 4...esok beli renda2 ngn reben je nak letak kat keliling span ni..so sume sekali yg ada setakat ni 6 barang...lagi 5 sumenye makanan...kek,buah,coklat,muffin...2 daripada 11 barang2 ni hadiah dari org...mungkin aku akan tambah cincin...mungkin je la...kl ejoy nak...so ok la setakat ni...penattttttttt...


No comments:

Post a Comment