Tuesday, March 27, 2012

oleh kerana mood pun tak bape nak ada...so nak update blog sampai lebam...lepas kan geram...g pun dah lama tak updates...dulu tiap2 hari update..pas 2 selang sehari...pas 2 dah mcm lupa kejap plak yg aku ni ada blog...nak share some pictures here and there...malam minggu baru2 ni...sabtu malam ahad...makan kat danau kota...mula2 nak makan kat restoran ape ntah yg jual kueh teow ngan nasi lemak 2 coz ejoy nak makan kueh teow...aku lak jenis tak makan nasi lemak memalam ni...tak sesuai...so p la kat satey haji samuri...ejoy makan satey...aku bantai nasi goreng kampung yg pedas teramat sgt...org yg masak ni tak reti rasa ke ape...terbakor dibuatnye...sudahnye nasi 2 tak habis...sedap mmg sedap...tp kepedasan yg tak ternilai 2 membantutkan selera aku...balun satey jugak la...

time ni die tak sedar kene snap..muka sedih jek..
tggu satey lambat sgt...die pun main2 gaul la sambal 2...

baru la tersenyum...bukan sbb satey dah sampai...
tp sbb nak snap pic la die senyum jek..hahahaha...

sebelum makan 2 snap dulu...ni sebelum tau nasi 2 pedas yg amat...
senyum jek dulu...huhuhuhu...

 ha yg ni pas dah rasa sesuap nasi goreng kampung yg pedas tak terhingga...
terpaksa senyum mcm 2 sbb dlm mulut ada nasi...huhuhu....
pas makan ni kitorang p la downtown 2...just jalan2 cuci mata...alang2 2 beli la barang sikit...mengenangkan beg aku pun dah uzur...aku pun usha la beg...aku kl bab beg memang cerewet giler...beg...kasut...dua perkara ni mmg aku cerewet sesangat...dah habis satu uptown 2 aku pusing...jumpe beg 2...bila nak beli...hahahahahahah..2 yg jadi lawaknya...aku dlm purse tinggal RM6 jek coz dah habis belanja beli foundation... suh ejoy bayar...die ye kan aje...bila suh bayar die pun tak de duit...sudahnye kitorang p cari atm...dekat2 situ takde CIMB or Maybank...aku muka dah seposen jek...ejoy tetap nak cari sbb die nak jugak belikan aku malam 2...memandangkan kitorang dah tawaf so aku pun dah penat...aku ckp len kali je la...huhuhuhu...pas 2 balik la..ape lagi...walaupun den raso sikit kecewa..

No comments:

Post a Comment