Tuesday, March 27, 2012

out of mooddddssss

hari ni nak marah2 jekkkk!!!!ape punye nasib malang la org yg kene marah ngn aku hari ni...selama ni aku sentiasa bersabar jek ngn korang2 sume...korang2 ni tenant glomac la....banyak cantik nenek moyang kerepot ko nak dok free jek kat unit kitorang...sume nak perfect...tp sewa tanak bayar...komplain korang no 1...sume nak hentam glomac...padan la muka korang...sewa bayar tip top services pun tip top la...
dah tak tahan sgt ngn tenant yg berlemak b**i sume ni...sbb diorang bukan melayu..banyak k****g ngn c**a jek...lantak la...so warning verbal mulut je dulu...pas ni tak jalan jugak mmg LOD from LAWYER la korang dapat...elok la korang kuar...buat susah keje aku jek korang ni sume...kl lewat sebulan 2 leh consider lagi la...ni dah bg sebulan nak dua bulan...pas 2 tiga bulan..last2 tak bayar...bodoh!!!huh...geram aku...
yg TNB ni plak boleh plak kata tak penah dpt ape2 info pasal aku call berjuta kali sejak julai tahun lepas...banyak ko punye takde...pandai nak ngelak dari kene komplain ek...atok ko...ingt aku tak take note ke...kertas yg aku scan bg ko 2 pun penuh ngn tangan aku berconteng kat situ bape hb aku keep call ko...tak pernah nak ada kat opis...ko sorang je la yg ada keje???aku takde keje la sbb 2 call ko bagai nak rak???aku malas nak gaduh ngn ko pasal tak terima report ni la tak terima aku call la...yg penting aku nak komplain dan keje aku settle...keje ko lantak la...
skrg ni sementara temperature turun bagi cool down sikit je..tak banyak..sikit jek...sambil2 tggu boss habis meeting...nak mengamuk kat boss pulak...serabut la aku nak tanggung sume mende ni...ntah pape jek...keje macam budak2 plak...tiap2 bulan benda yg sama jek mana tahan...BOSANNNNNNN tau ngak...huhuhuhu...takpe2...sabar je sampai minggu depan...dah nak cuti...jumaat sampai senin...malas nak pk pasal keje dah...bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

No comments:

Post a Comment