Monday, March 5, 2012

semalam yg menjadi kenyataan

4hb march 2012...
kene ingt tarikh atas ni...semalam yg akhirnye menjadi kenyataan...boleh la nak kata aku ni dah 30% milik ejoy...MERISIK dah settle semalam...dtg sebuah kete jek...ejoy ngn family kakngah die...sampai 2 mmg time makan...langkah kanan...
menu semalam adalah :-
  • ikan tenggiri masak lemak cili api
  • lala rebus
  • udang goreng tepung (ejoy tak leh makan udang)
  • sayur ala2 tomyam
  • ikan merah goreng
GENTLE wa ckp lu broooooo...bukan wakil yg cakapkan...ejoy sendiri yg ckp...bukan kakak die atau abg ipar die...hahahaha...tp malangnye aku tak dgr ape yg ejoy ckp kat ayah aku...coz...aku tgh melantak kat dapur ngn adik2 aku...hahahahah...lapar beb...so ape2 pun sume dah settle...menunggu masa nak tunang plak...coming sooooooonnnnnn..
sehingga entry ni ditulis...aku makin syg kat ejoy...berharap ape yg terjadi sebelum, semasa...dan selepas ini...antara aku dan ejoy...akan kekal sehingga akhirnye...

No comments:

Post a Comment