Friday, March 2, 2012

cepatnye masa

1st entry tuk bulan March 2012...tak tau nak cite ape...cite je la pape pun...janji updated...semalam MC...migrain...stress...giler teruk punyerrrrrrr...berpusing2 kepala aku...habis sume aku nampak triple fourple purple dah...ape kebenda teruk bebeno sakit kepala kali ni...
nak p klinik sendiri ejoy suh tggu die balik...die keje nilai lagi semalam...katanya hari ni (semalam) balik awl...tggu punye tggu...kul 10 lebih gak la p klinik...ape pun tak blh...dah tak tertanggung punye sakit...bangun pun tumbang...bangun mandi je la yg boleh...pas 2 tidur balik...
2 minggu ni tekanan punye...byk mende nak urus...bateri hset tak tahan lgsg 1 hari...sian ejoy...semalam die mmg risau sesangat...tak tenang nak keje...kejap2 call...mlm tadi die tgk je aku...hari ni tak jmp dah...nak balik kg...ahad nati jmp kat umah aku...balik umah ni aku nak rehat je la...jgn la tny aku pape lagi...yg dah lepas 2 malas nak ungkitttttttt...malas nak ingtttttt...cukup2 la 2...nak pk pasal tunang plak...
cepatnya masa berlalu...skrg dah march...pejam celik pejam celik nati dah nak sampai tarikh tunang...barang2 byk lagi yg tak beli...betul kene kumpul duit la aku...gamaknye gaji bulan ni tak leh sentuh lebih2...part yg paling tak sabar nak tggu cincin...huhuhu...dah ckp dah ngn ejoy nak cincin yg RM2k...bila lagi nak demand...g pun sekali je kan...alhamdulillah...ejoy sumenye ok jek...huhuhu...
tak sabar nak tggu ape akan berlaku ahad ni...

No comments:

Post a Comment