Wednesday, February 29, 2012

4 tahun sekali

rasa mcm dah lama sangat tak ber blogging...penat...byk keje...byk urusan...loan umah...lawyer...keje opis...masalah itu ini...adoiiiiiii...pening2...baru petang ni rasa rileks...sebenarnye semalam lagi satu hari suntuk rileks giler...tp tak de topik nak update...ni pun nak layan mata jek...
masuk hari ni dah 2 hari ejoy outstation kat nilai...nasib tak jauh mana...leh balik jmp aku...
hari ni jugak dah gaji...tp semalam ejoy bagi duit belanja...sbb???sbb die dah gaji dulu...ahahahhaa...minyak kete pun die isi...dari minggu lepas lagi...murah rezeki...huhuhuh...
oleh kerana hari ni dah gaji...so minggu ni aku balik la perak...kl tak gaji pun kene balik jugak la...sbb minggu ni rombongan MERISIK!!!!akhirnye...sape kata tak jadi kenyataan...doa yg baik pasti di makbulkan...
mengenangkan ada beberapa hari lagi aku ngn ejoy dah suspens...ejoy tak tau nak ckp ape...aku plak tak tau ape reaksi mak ayah...tp mak ayah dah tgk dah pic ejoy dari FB aku...kelassss kau jah mak ayah aku...hahahahaha...terbaikkkkkk!!!so pas ni kene start beli barang2...eh dah start dah...dari bulan lepas lagi...start betul2...dah tak leh nak enjoy sgt...
2 je la kot entri penghujung bulan FEB ni...byk nak cite selama tak ber blogging ni...tp 2 la...tak larat...huhuhu...mata pun betul2 dah mengantuk...cukup2 la 4 thun sekali punye update...jmp 4thun dari skrg tuk tarikh yg sama...adioooossssss

No comments:

Post a Comment