Friday, February 10, 2012

minggu yg memenatkan

minggu ni keje cuma 3 hari jek..tapi minggu ni jugak la minggu yg memenatkan...giler punye penat..semalam balik kul 2 lebih...padahal hari ni keje lak 2...ape blh buat...bukan p dating..tapi ada emergency case...mula2 p makan reramai ngn along n cousin...ejoy pun ada...lepas dari jmp diorang 2 la ada case skit...
alhamdulillah along ngan ejoy ok...sembang2..huhuhu..best2..makan besar kitorang malam tadi...sebelum2 ni ngn laki lain along tak tny ape pun...tp ngn ejoy lain bebeno la plak...huhuhuh..ejoy laki ke5 aku bawak jmp along...before jmp mak ayah...ejoy kata dielah yg ke5 dan dielah yg terakhir...huhuhuh...
seronok...tapi penat...sampai dah tertido2 aku dlm kete...mmg letih giler..masa kat mamak 2 dah terasa dah letihnye ngan ngantuk...tp ada org tahankan aje la...huhuhuhuh...
dlm letih2 tido dalam kete 2...terasa la jugak ejoy syg aku...aku tak mampu nak sedar 100%...mmg letih giler...terasa sgt...bangun tido pun dah mamai2...siap maki2 lagi kata ejoy salah block anta aku balik..wakakkakakaka...
dan hari ni...ejoy anta aku p keje...coz...aku tak larat..dan aku masuk lambat..ejoy pun masuk lambat..pas anta aku baru die p keje..kul 11lebih aku masuk opis...jmpe client dulu kat 13...segan sgt menyusahkan ejoy...huhuhu...

No comments:

Post a Comment