Wednesday, February 8, 2012

keliru ngan perasaan sendiri

nak kata buat pertama kali aku marah ejoy...tak jugak...dah banyak kali...nak kata aku terasa ngn die pun dah banyak kali jugak...tp terasa yg memain...kali ni...aku terasa yg teramat sgt...jauh dilubuk hati aku...ntah kenapa tetibe aku jadi tawar hati...puas aku pikir malam tadi...sampai tak leh tido...skrg aku sangat mengantuk kat opis...
aku tak tau ape hati aku rasa skrg ni...dan ape yg bermain dlm pikiran aku skrg ni...yg aku tau...sakit sgt rasanya...serabut...semak...semalam sumenye ok jek...masing2 melepaskan rindu tuk 5 hari...tp hari ni...hanya kerana aku tak msg die sbb aku tak leh tido pun jadi isu...hal kecik...tp die perli aku...aku tak tau nak ckp mcm mana kat ejoy...kadang2 aku rasa sume org perlukan masa tuk bersendiri...bukan lah niat aku tuk mengetepikan die...sedangkan die keutamaan aku...ntah la...aku tau pendekatan yg ejoy guna 2 mmg bagus...berkongsi segala2nya...tapi dlm keadaan skrg aku tak rasa aku leh kongsi sume ngan ejoy...aku betul2 perlukan masa tuk bersendiri...tuk tenangkan hati ni...aku keliru ngn perasaan aku sendiri..

No comments:

Post a Comment