Friday, February 17, 2012

ibu mertua ku...

dekat kul 4 ejoy msg aku...aku plak balas gurau agak kasar...dlm text 2 aku ada tulis ''arwah dulu baik orgnye''...ejoy plak balas ''a'ah mmg baik..disenangi sume org''..aku jadi pelik...aku tny sape...die kata arwah mak die...ermmm...aku dah buat ejoy sedih...tp bila die ckp mcm 2 hati aku tetibe jadi sayu...dannn..mata aku berair...dannnn terus laju turun air mata aku...ada la dlm 10minit mcm 2...
aku pelik...aku tak pernah kenal arwah...tapi nape aku leh rasa sedih sampai mcm 2 sekali...seolah2 arwah ngn aku ni kenal la plak...aku mintak maaf kat ejoy buat die sedih...tp aku takde niat pun...pelik gak aku...aku ckp kat ejoy aku tak pernah tgk wajah arwah...mcm mana la rupa arwah...ejoy kata nati tgk gambar arwah...rupanya hari ni genap 8thun arwah pergi...sian ejoy...die rindukan arwah...
takpe lah..mak aku mak ejoy jugak...  :)

No comments:

Post a Comment