Saturday, February 4, 2012

hari ni di kelantan

aktiviti hari ni...
p pasar ngn mak...beli lauk..
ikan...sayur...nak masak tuk tgh hari  ni...
keropok...budu...nak bawak balik perak...sekali tuk ejoy n aku...
kueh...tuk makan petang kang...
mangga lemak...makan bila ada masa...bila senang la...
beras...nak masak tgh hari beras pun takde...
2 la die...balik kg ape pun takde...umah tinggal mcm 2 la...
kedai emas...beli cincin tuk adik...sambil2 2 aku survey sekali cincin kot ada yg berkenan ke...ermmmm...takde jugak...susah la mata aku ni...nak yg cantik...biasa la kan...manusia tak perfect...tp nak yg perfect...emas skrg ni mahal la..pening kepala nak mikir...
sambil2 tu jugaka ku survey cincin laki..outtttt...tak berkenan langsung...warna emas...tp bukan emas la...
last2...aku repair gelang aku jek...die punya daun cabut...ada ke ejoy ckp daun cabut bunga ada lagi kan...ape punye lawak laaaaa...
last sekali p zaleha tekstile...beli tudung tuk baju yg baru siap ni...ermmmm...nak beli tudung tapi aku bantai beli selendang...tudung bawal dah tak jual dah skrg ni...ape laaaaa...dpt beli satu jek..kaler purple...merah tak dpt beli...tgk kat shah alam la...nak beli kain ela...lawa2...nak beli tuk mak punya sekali pun payah...mak tanak...niat hati ni mcm nak beli buah tangan tuk kakak ejoy...tp aku tak tau nak bg ape...ermmmm...2 la..
so skrg time tuk tido...hindustan pun tak best...baik layan mata je la...

No comments:

Post a Comment