Wednesday, January 4, 2012

cite tahun baru

salam tahun baru buat pembaca blog yg sentiasa follow blog aku ni...lambat plak update tuk tahun baru ni kan...bukan lambat...tp bz ngn blog baru...ada org change password blog 2...bila ditanya katanya tak...ermmm ntah la...sape la yg dengan beraninye tukar password blog 2...nak makan kaki gamaknye...
cite ape ek tahun baru ni...takde cite ape pun...just lalui hari2 mcm biasa...hari sama je isnin sampai ahad...tahun je 2012..huhuhuhu...org sume sibuk ngn azam baru...azam itu ini...aku???ada gak azam...huhuhu...tp biarlah rahsia...bila dah  tercapai baru dihebahkan seantero dunia...cewahhhhh...bahawa aku lah manusia paling bertuah sekali setelah mengharungi pelbagai dugaan dlm hidup...kan kan kan...
disetiap kesabaran dan ketabahan aku melalui sume itu...aku tau...ALLAH menjanjikan kebahagiaan tuk aku...ALLAH menjanjikan kebaikan tuk aku...sekiannnn...(taktau nak tulis ape)...
hilang akei gamaknye dah...nak hilangkan ngantuk je kat opis ni...

No comments:

Post a Comment