Tuesday, January 17, 2012

pertemuan itu

pertemuan 6 mata semalam kat subang...aku...ejoy...shah...walaupun aku dan ejoy masing2 tau kl boleh shah nak jmp aku sorang jek...puas dah aku pk semalam sama ada nak going alone to c him or bring ejoy togather...at last...aku decide tuk bring ejoy...mana tak nya..dah sampai gaduh2...tak..salah paham...huhuhu...aku tak salahkan ejoy...die berhak tuk rasa cemburu...
teruk gak pertemuan malam tadi...aku tak berhenti tgk shah...terus terang...ada jugak perasaan rindu aku kat die...tp shah skit pun tak tgk aku...die cuma tgk curi2 jek...tak mampu nak tgk ke aku ni shah...salah aku ke bawak ejoy...kecian jugak kat shah...mcm tak senang ngn ape yg die nampak...tak sampai sejam pun die duduk ngn kitorang...mangsa kat situ adalah aku...kiri aku ejoy...depan aku shah...
aku terlebih kenal shah tu...kl aku je berdua ngn die...kompom lepak lama lagi..sbb???ermmmm...apa pun ejoy tetap baik ngn aku...ejoy lebih risaukan aku masa jmp shah 2...sebelum shah dtg pun die tny aku ok ke tak...pas shah balik pun die tny aku ok ke tak...die tanak aku pk bukan2...puas dah die kata jgn pk lagi...risau ke die aku masih ada perasaan kat shah???
aku harap ape yg shah nampak semalam die dpt 1001 jawapan tuk setiap persoalan dan tanda tanya...

No comments:

Post a Comment